اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف سیستان و بلوچستان :

دومین پایگاه آموزش قرآن کریم در زاهدان استقرار می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: دومین پایگاه آموزش حفظ و قرائت قرآن کریم در زاهدان استقرار و آغاز به کار خواهد کرد.

دومین پایگاه آموزش قرآن کریم در زاهدان استقرار می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حسین سالاری عصر امروز در آستانه آغاز هفته وقف اظهار داشت: از افتتاح و راه اندازی دومین پایگاه تربیت حافظ و قاری قرآن کریم در شهرستان زاهدان افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: با هماهنگی صورت پذیرفته با معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مرکز تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم در قم، قرار است دومین پایگاه این حرکت عظیم در راستای منویات مقام معظم رهبری در شهرستان زاهدان استقرار یابد.

مدیرکل اوقاف سیستان و بلوچستان ادامه داد: اختصاص یک ساختمان مجزا با امکانات کامل از قبیل سایت اداری، کلاس آموزشی، امکانات صوتی و تصویری و تمام سخت‌افزاری که برای آموزش قرآن ضروری است در این ساختمان اسقرار می‌یابد.

سالاری بیان داشت: اساتید و مربیانی که قرار است در این طرح و در این پایگاه برای آموزش حفظ و قرائت قرآن کریم در استان فعالیت کنند از قم و از بین اساتید مجرب در این زمینه خواهند بود.

مدیرکل اوقاف سیستان و بلوچستان گفت: طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم از مردادماه سال‌جاری در استان آغاز شده است و تاکنون حدود 10 هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و قرار است با آغاز به کار این پایگاه، بر کیفیت و سرعت کار نیز افزوده شود.

سالاری افزود: امیدواریم اداره‌کل اوقاف سیستان و بلوچستان با راه‌اندازی این پایگاه در زاهدان و مساعدت ارگان‌های مربوطه در تحقق بخشیدن به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت یک میلیون حافظ قرآن کریم، از استان‌های دیگر پیشگام شود.

انتهای پیام/75002/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول