اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی سراسر کشو:

موسسات قرآنی ‌رسانه‌ مکتوب و تریبون آزاد ندارند‌

خبرگزاری فارس: مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی سراسر کشور، نداشتن رسانه‌ای مکتوب و تریبون آزاد برای اطلاع‌رسانی را مهمترین چالش موسسات قرآنی دانست.

موسسات قرآنی ‌رسانه‌ مکتوب و تریبون آزاد ندارند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسن محمدی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نهمین مجمع عمومی سالیانه اتحادیه تشکل‌های قرآنی سراسر کشور بیان کرد: گذشته از مشکلات و موانع کلان مربوط به تشتت در سیاست‌گذاری‌ها و نبود وحدت رویه و عدم وجود اعتباری مناسب برای موسسات قرآنی، شاید یکی از مهمترین چالش‌های این بخش عظیم از جامعه قرآنی را در رسیدن به وحدت نظر و شناساندن قابلیت‌های آن را فقدان یک تریبون آزاد و مستقل برای اطلاع‌رسانی مناسب و نداشتن رسانه‌ای مکتوب دانست.

وی در ارتباط با فعالیت‌های این اتحادیه بیان کرد: اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور در سال 82 با هدف انسجام‌بخشی به فعالیت‌های موسسات قرآنی کشور تشکیل شد و تاکنون توانسته با تقویت ساختارهای داخلی، عضوگیری از موسسات فعال و معرفی ظرفیت عظیم مردمی در جامعه قرآنی فعالیت کند.

اعطای وام قرض‌الحسنه به 300 موسسه قرآنی

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی سراسر کشور با اشاره به آغاز به کار صندوق قرض‌الحسنه اعضای اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور اظهار داشت: با فعال شدن این صندوق 300 موسسه قرآنی سراسر کشور در مجموع قریب به 16 میلیارد ریال وام دریافت کرده‌اند.

محمدی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از مهمترین نیازهای جامعه قرآنی کشور به ویژه در میان موسسات، نیاز به یک رسانه برای اطلاع‌رسانی دقیق و سریع است پایگاه خبری اتقان را راه‌اندازی کردیم که الان شاهد بازدید ماهیانه 70 هزار نفر از این پایگاه هستیم.

وی بیان کرد: مشکلی که شاید در وهله اول مهم به نظر نمی‌رسد عدم وجود یک نشریه فاخر و وزین است که می‌تواند بستری مبتنی بر تعامل ایجاد کرده و باعث توسعه مبانی و نشر معارف قرآنی در کشور شود.

تهیه بانک اطلاعات خیرین کشور

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی سراسر کشور از راه‌اندازی بانک اطلاعات خیرین خبر داد و گفت: تاکنون موفق به شناسایی 300 خیر در سراسر کشور و تهیه یک بانک اطلاعاتی از مشخصات این افراد شده‌ایم.

نهمین مجمع عمومی سالیانه اتحادیه تشکل‌های قرآنی سراسر کشور امروز و فردا در مجتمع یاوران مهدی جمکران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2258/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول