اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس:

بزر‌گ‌ترین گستاخی فتنه‌گران اهانت به عاشورا بود

خبرگزاری فارس: نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام گفت: بزرگ‌ترین گستاخی فتنه‌گران در فتنه 88 اهانت به عاشورا بود.

بزر‌گ‌ترین گستاخی فتنه‌گران اهانت به عاشورا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، صبح امروز و با حضور اقشار مختلف مراسم گرامیداشت حماسه 9دی در مسجد امام جعفرصادق (ع) دهدشت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری با اشاره به گوشه‌هایی از تاریخ صدر اسلام افزود: یکی از مسائلی که همواره دامنگیر اسلام و جامعه اسلامی است وجود نفاق و تزویر است.

نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس اظهار داشت: دشمن همواره در تلاش است تا از طریق نفاق اعتقادات مردم را ضعیف و از این طریق برنامه‌های خود را پیاده کند.

بزرگواری عنوان کرد: در فتنه اخیر کسانی که داعیه انقلابی و خط امامی داشتند در دام نفاق افتادند و خواسته یا ناخواسته وارد معرکه‌ای شدند که بازیگران اصلی آن استکبار و ضد انقلاب بودند.

این نماینده مجلس با اشاره به این‌که فتنه‌گران هر روز یکی از ارزش‌های انقلاب را خدشه‌دار می‌کردند، عنوان کرد: جسارت و گستاخی آن‌ها به حدی رسید که حتی حرمت عاشورا را نیز شکستند.

وی رهبری مقتدرانه و بصیرت‌دهی مقام معظم رهبری را عامل مهمی در روشنگری جامعه در آن شرایط دانست و افزود: حضور پرشور و خود جوش مردم باعث شد آتشی که با نفاق روشن شده بود خاموش شود و بار دیگر اقتدار انقلاب و رهبری بر همگان معلوم شد.

سید محمد حسینی‌طلب نیز با تقدیر از حضور مردم و مسئولان در این مراسم ادامه داد: ایمان، بصیرت و استقامت ملت ایران از عناصر اصلی دفع فتنه فتنه‌گران بود.

رئیس اداره تبلیغات کهگیلویه افزود: حضور پرشور و مؤثر مردم در راهپیمایی 9دی 88 دشمنان قسم خورده ملت ایران را برای همیشه سرکوب و مأیوس کرد.

وی با بیان این‌که تاریخ آموزگار بزرگی است که باید از آن درس عبرت گرفت و مسائل گذشته را چراغ راه هدایت خود قرار داد، تصریح کرد: فتنه سال 88 که با حمایت‌های آمریکا و اسرائیل در این کشور صورت گرفت از همه جهات مشابه فتنه‌های صفین، نهروان و جمل در دوران امامت امیرالمؤمنین علی (ع) است.

حسینی‌طلب با بیان این‌که دشمنان نظام اسلامی به سرکردگی آمریکا در جریان فتنه سال 88 براندازی انقلاب را هدف قرار داده بودند، عنوان کرد: مردم بابصیرت و انقلابی ایران با خلق حماسه باشکوه روز 9دی درسی بزرگ به دشمنان و معاندان خارجی و داخلی دادند و نقشه‌های شوم آن‌ها را برای همگان برملا کردند.

انتهای‌پیام/82008/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول