اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جوانان ایرانی در بین 34 کشور دنیا درخشیدند

تصاحب 2 جایزه ویژه نمایشگاه اختراعات 2012 آلمان توسط مخترعان بسیجی

خبرگزاری فارس: 2 جایزه ویژه نمایشگاه اختراعات 2012 در آلمان به نخبگان آذربایجان‌شرقی رسید.

تصاحب 2 جایزه ویژه نمایشگاه اختراعات 2012 آلمان توسط مخترعان بسیجی

مخترع بسیجی تبریزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: دو جایزه ویژه از مجموعه سه جایزه اختراعات 2012 آلمان به نانو آجر فوق سبک پلیمری و فیلتر زهکشی در سازه‌های مهندسی به ایران و آذربایجان‌شرقی تعلق یافت.

فرخ عبدالله‌زاده با اشاره به اینکه محصول نانو آجر فوق سبک پلیمری و فیلتر زهکشی در سازه‌های مهندسی به عنوان کار گروهی در این نمایشگاه ارائه شده بود، افزود: فرشاد ملکی رواسان و اردلان آذردوست به عنوان اعضای این گروه در نمایشگاه اختراعات 2012 در آلمان حضور داشتند.

عبدالله‌زاده اضافه کرد: در شصت و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی اختراعات نورنبرگ آلمان 34 کشور جهان از جمله آمریکا، انگلیس، آلمان، ژاپن و کشورهای آسیایی حضور داشتند.

وی در مورد تعداد اختراعات ارائه شده از سوی کل مخترعان جهان در این نمایشگاه گفت: 704 طرح در 12 کارگروه مصالح ساختمانی از کل دنیا شرکت داشتند.

این مخترع خاطرنشان کرد: در هر گروه به سه طرح منتخب جایزه اعطا می‌شد که جایزه دریافتی توسط گروه‌های ایرانی فراتر از جوایز کارگروه‌ها و به عنوان جایزه ویژه بود که بورسیه تحصیل در دانشگاه‌های کشور آلمان است.

این مخترع بسیجی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته از سوی فرمانده سپاه عاشورا برای حضور در این نمایشگاه گفت: سردار علی ‌اکبر پورجمشیدیان فرماندهی سپاه عاشورا برای حضور تیم در این دوره تلاش کردند.

فرخ عبدالله‌زاده بینا متولد 1364 تبریز، فرشاد ملکی رواسان متولد 1367 تبریز و اردلان آذردوست متولد 1362 تهران و هر سه عضو بسیج هستند.

 

انتهای پیام/60002/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول