اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میناب:

9 دی انقلاب اسلامی را بار دیگر بیمه کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار میناب با اشاره به حماسه تاریخی مردم در نهم دی گفت:‌ در نهم دی انقلاب اسلامی بار دیگر بیمه شد.

9 دی انقلاب اسلامی را بار دیگر بیمه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق مرکز هرمزگان، فرماندار میناب پیش از امروز با تشریح ابعاد فتنه 88 گفت: عده‌ای در فتنه 88  همراه با بهائیان و سلطنت طلب‌ها شعارهای ضد نظام سر دادند.

عباس خدادادزاده بیان کرد: فتنه 88 ضمن برخورد با ایستگاه عاشورا، با حضور خودجوش و میلیونی مردم در 9 دی خنثی شد.

وی از حماسه 9 دی  به عنوان معجزه و عنایت الهی نام برد و افزود: در 9 دی ماه، یک بار دیگر دعای همیشگی محافظت از نهضت خمینی کبیر و پشتیبانی از ولایت فقیه مستجاب شد و انقلاب اسلامی بار دیگر بیمه شد.

فرماندار میناب همچنین 9 دی را مصداق یوم الله غدیر عنوان کرد و اظهار داشت: در این روز امید دشمنان ناامید شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان نیز در این همایش از دین، رهبری و مردم به عنوان سه عامل اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی نام برد و گفت: زمانی که مردم با آگاهی و بصیرت دریافتند که دشمنان در فتنه اهداف خطرناکی را دنبال می‌کنند به صورت خودجوش به میدان آمدند.

سید شکرالله زندوی بیان کرد: مردم در نهم دی با هوشیاری و برای دفاع از اصل ولایت فقیه و ارزش‌های دینی وارد صحنه شدند.

وی بیان کرد: 9 دی حماسه‌ای جاودان برای پشتیبانی از رهبری، تودهنی به زورگویان و هشدار برای کسانی است که اندیشه فروپاشی نظام را در سر پرورش می‌دادند.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش، نهم دی را انقلاب چهارم ذکر کرد و افزود: در 9 دی در زمانی که شرایط بسیار سخت و حساس بود مردم با هوشیاری تمام به میدان حمایت از ارزش‌ها آمدند.

سید عبدالکریم هاشمی، 9 دی را تجلی بصیرت مردم دانست و بیان کرد: مردم در این روز با شناخت و آگاهی ضمن کور کردن چشم فتنه براندازان نظام را خانه نشین کردند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه در سال 88 اشاره کرد و گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب مردم را هوشیار و بیدار کرد.

هاشمی همچنین اظهار داشت: نظام اسلامی ایران نظامی مردم سالار و برگرفته از تعالیم دینی است. انقلاب اسلامی با تأثیر در دنیا راه نجات مردم از زیر ستم استبداد را فراهم کرده است.

نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود وحدت، همبستگی و حفظ حرمت یکدیگر را نیاز کنونی کشور دانست و گفت: همه گروه‌ها و احزاب باید به دور از منافع حزبی و گروهی از دامن زدن به اختلافات پرهیز کنند.

همایش میثاق با ولایت به همت فرمانداری، اداره تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه میناب و با حضور مسئولان، دانشجویان و دانش آموزان، طلاب و روحانیون در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/2310/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول