اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دومین بار پیاپی اتفاق افتاد

ابطال مجمع عمومی اتاق تعاون گلستان

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره اتحادیه سهام عدالت گلستان گفت: مجمع عمومی اتاق تعاون گلستان برای دومین بار پیاپی باطل اعلام شد.

ابطال مجمع عمومی اتاق تعاون گلستان

مهدی بائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: مرحله اول مجمع عمومی اتاق تعاون گلستان در تاریخ 22 خرداد ماه سال‌جاری برگزار و به دلیل اعتراض بعضی از اتحادیه‌ها به نتایج آرای اتحادیه‌های دیگر از حد نصاب لازم خارج شد تا اینکه در تاریخ 17 تیرماه این مجمع بدون رسیدگی به شکایت اتحادیه‌های معترض با حضور نمایندگان اتحادیه تشکیل شد.

وی تصریح کرد: به دنبال برگزاری این مجمع در تاریخ پنجم مرداد ماه امسال کمیسیون ماده پنج متشکل از اتاق تعاون گلستان، اتاق تعاون جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تشکیل و بعد از بررسی شکایات و رد آنها اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان برگزاری مجمع عمومی اتاق تعاون را تایید و گزارشی از عملکرد این کمیسیون در تاریخ پنجم مهرماه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ثبت رسید.

عضو هیئت مدیره اتحادیه سهام عدالت گلستان گفت: با پیگیری‌های مداوم و مستمر این اتحادیه و ارائه اسناد و مدارک جدید که تخلفات انتخاباتی این مجمع را تایید می‌کرد نهایتاً انتخابات هیئت مدیره و هیئت بازرسی اتاق تعاون از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باطل اعلام شد.

بایی اضافه کرد: در نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جدای از اشتباهاتی که در محاسبه آرای اتحادیه وجود داشته و انتخابات را مردود کرده، دلایل مطروحه در کمیسیون ماده پنج اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در خصوص شکایت اتحادیه سهام عدالت نیز مردود شده است.

انتهای پیام/2307/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول