اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شبکه بهداشت دیر تاکید کرد

نیازسنجی و تامین تجهیزات پیش از وقوع بحران

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: تجهیزات مورد نیاز برای شرایط بحرانی پیش از وقع بحران نیازسنجی و تامین شود.

نیازسنجی و تامین تجهیزات پیش از وقوع بحران

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، حسین دانایی صبح امروز در نشست کارگروه مدیریت بهداشت و درمان در حوادث و بلایا اظهار داشت: تامین تجهیزات و در اختیار داشتن آن نقش موثری در ارائه اقدامات مطلوب و به موقع به حادثه‎دیدگان ناشی از حوادث و بلایا دارد.

وی افزود: لازم است شبکه‎های بهداشت و درمان نسبت به نیازسنجی و تامین تجهیزات مورد نیاز اقدام کنند.

دانایی یادآور شد: سیل اخیر در استان نشان داد که همه دستگاه‌های اجرایی عضو مدیریت بحران شهرستان‌ها باید به صورت فعال این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر یادآور شد: داشتن برنامه و برگزاری مانورهای ویژه مدیریت بحران نقش موثری در آمادگی نیروها در مواقع بروز حوادث و بلایا دارد.

وی اضافه کرد: در این زمینه باید با دقت، حساسیت و برنامه‎ریزی اصولی اقدام کنیم تا در مواقع لازم با مشکلی مواجه نشویم.

وی هدف از برگزاری جلسه این کارگروه را همفکری و تعامل اعضاء تیم‌های مدیریت بحران و ارائه بحث‎های تخصصی در ارتباط با تغذیه، بهداشت روان و اسکان در شرایط اضطراری عنوان کرد.

دانایی اطلاع از آخرین و موثرترین اقدامات در کنترل و مدیریت شرایط بحرانی ناشی از حوادث و بلایا را با اهمیت دانست و خواستار همکاری و هماهنگی متولیان این امر شد.

در این جلسه معاون علمی پژوهشی مرکز مدیرت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، کارشناس مدیریت بحران استانداری، دبیر کمیته بحران فرمانداری دیر، مسئول آتش‌نشانی بوشهر و نمایندگان تیم‎های مدیریت بحران شهرستان‌های استان حضور داشتند و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/66003/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول