اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مسابقات سنگنوردی در داراب

اعضای تیم سنگنوردی فارس مشخص شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی فارس گفت: با برگزاری مسابقات سنگنوردی در داراب، اعضای تیم سنگنوردی این استان مشخص شدند.

اعضای تیم سنگنوردی فارس مشخص شدند

محمدحسین جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در داراب اظهار داشت: در مسابقات سنگنوردی آقایان قهرمانی استان فارس که روز گذشته در سالن ورزشی حجاب داراب برگزار شد، 42 ورزشکار از شهرستان‌های شیراز، لارستان، جهرم، استهبان، زرقان و داراب به مدت یک روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در این مسابقات هفت نفر در رده سنی نوجوانان، شش نفر در رده سنی جوانان و 28 نفر در رده سنی بزرگسالان با یکدیگر رقابت کردند که در پایان امیر گلابی، امیرحسین احمدی و علیرضا گندم‌ریز هر سه از تیم آذرخش داراب در رده سنی نوجوانان موفق به کسب مقام‌های برتر شدند.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی فارس اضافه کرد: محمدجواد احمدی از داراب، ایمان ادریسی از شیراز و حسین کلاهی از شیراز در رده سنی جوانان و حمیدرضا غنیمتی از شیراز، علیرضا عباسی از داراب و مجتبی عسکری‌زاده از داراب در رده سنی بزرگسالان عنوان‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

جلالی با بیان اینکه در این مسابقات سنگنوردانی از استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان به عنوان میهمان حضور داشتند گفت: استان فارس جایگاه مناسبی در رشته سنگنوردی در کشور دارد و در سال گذشته سه نفر از اعضای تیم ملی سنگنوردی ایران در مسابقات آسیایی از تیم فارس بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه استان فارس داوران و طراحان مسیر صاحب نامی دارد خاطرنشان کرد: هر جای ایران مسابقات سنگنوردی برگزار شود، چند تن از داوران آن از استان فارس هستند.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی فارس با اشاره به اینکه نفرات اول تا سوم هر رده سنی این مسابقات به مسابقات کشوری جام فجر اعزام می‌شوند، تصریح کرد: در پایان مسابقات سنگنوردی قهرمانی این استان با اهدای لوح سپاس و تندیس از فاطمه جهرمی زادگان که در دو سال گذشته در مسابقات سنگنوردی نونهالان کشور مدال آورده است تجلیل شد.

جلالی گفت: با تکمیل سالن سنگنوردی و خوابگاه ورزشی در حال ساخت داراب، این شهرستان می‌تواند میزبان مسابقات کشوری و حتی آسیایی در این رشته ورزشی باشد.

به گزارش فارس، این مسابقات به میزبانی تیم آذرخش داراب برگزار شده است.

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول