اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش همگانی بابلسر خبر داد

چاپ نخستین کتاب ورزش و دیابت در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس ورزش همگانی بابلسر گفت: نخستین کتاب ورزش و دیابت در مازندران تالیف شد و به چاپ رسید.

چاپ نخستین کتاب ورزش و دیابت در مازندران

سعید رجب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: بیماری دیابت که به مرگ خاموش مرسوم است در صورت عدم کنترل منجر به عوارض جبران‌ناپذیری می‌شود که علاوه بر بار مالی بسیار زیاد برای خانواده‌ها و دولت، سلامت افراد را نیز مورد تهدید جدی قرار داده و به این منظور تصمیم به تالیف این کتاب گرفتم.

وی به نقش اساسی ورزش در زندگی روزانه انسان‌ها اشاره کرد و افزود: ورزش می‌تواند نقش بسیار مؤثرتری از داروها در پیشگیری، درمان و بهبود بیماری‌ها داشته باشد.

رجب‌پور در ادامه با بیان اینکه از حدود یکسال قبل تاکنون در مورد این موضوع تحقیق کرده و پس از انجام تحقیقات کامل این کتاب را به چاپ رساندم، ادامه داد: کم‌تحرکی به عنوان نخستین علت ابتلا به دیابت در تیپ دو این بیماری بوده که در این کتاب سعی شده است ابعاد آن کاملاً مورد بررسی قرار گیرد و با ارائه راهکارهای ورزشی سعی برای رفع این بیماری کنیم.

رئیس ورزش همگانی شهرستان بابلسر از تاثیر مثبت این کتاب در بیماران مبتلا به دیابت خبر داد و گفت: از حدود چهار ماه قبل تاکنون، این کتاب مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفت و با برگزاری کلاس برای تدریس این کتاب از سوی انجمن دیابت استان در طول این مدت نتایج بسیار خوبی از عملکرد بهبودی این بیماری در بیماران مبتلا به دست آوردیم.

وی افزود: این کتاب تاکنون در دو نوبت چاپ شده که نوبت اول در یک هزار نسخه و نوبت دوم در 5 هزار نسخه بوده است.

انتهای پیام/86010/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول