اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نورآباد:

9 دی به عنوان حماسه‌ای ماندگار در تاریخ باقی می‌ماند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نورآباد گفت: حضور میلیونى مردم در 9 دى سال 88 که در طول تاریخ بی‌نظیر بوده، بصیرت، هوشیارى و دشمن‏‌شناسى ملت مسلمان ایران را به‏‌خوبى نشان داد و براى همیشه به‏‌عنوان حماسه‏‌اى ماندگار در تاریخ باقى می‌ماند.

9 دی به عنوان حماسه‌ای ماندگار در تاریخ باقی می‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از نورآباد، حجت‌الاسلام محمدتقی صرفی‌پور صبح امروز در جمع مدیران نورآبادی از حماسه 9 دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت یاد کرد و گفت: حضور ده‌ها میلیونى مردم در تظاهرات 9 دى سال 88 که در طول سه دهه تاریخ انقلاب بی‌نظیر بوده، بصیرت، هوشیارى و دشمن‏‌شناسى ملت مسلمان ایران را به‏‌خوبى نشان داد و براى همیشه به‏‌عنوان حماسه‏‌اى ماندگار در تاریخ باقى می‌ماند.

وی با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند، در حادثه 9 دی، دست خداى متعال، دست قدرت، روح ولایت، روح حسین‌‌بن‌على (ع) را می‌بینیم، این کارها کارهایى نیست که با اراده امثال ما انجام گیرد، این کار خداست، این دست قدرت الهى است.

امام جمعه نورآباد در بخش دیگری از سخنان خود به فرارسیدن اربعین حسینى اشاره کرد و اظهار داشت: درسى که اربعین به ما می‌دهد، این است که باید یاد حقیقت و خاطره شهادت را در مقابل تهاجم تبلیغات دشمن زنده نگه داشت.

وی ادامه داد: اگر در مقابل این تبلیغات، تبلیغات حق نباشد و اگر آگاهى ملت ایران و گویندگان و نویسندگان و هنرمندان، در خدمت حقیقتى که در این کشور وجود دارد، قرار نگیرد، دشمن در میدان تبلیغات غالب می‌شود.

حجت‌الاسلام صرفی‌پور خاطرنشان کرد: اگر زینب‌کبرى (س) و امام‌سجاد (ع) در طول آن روزهاى اسارت چه در همان عصر عاشورا در کربلا و چه در روزهاى بعد در راه شام و کوفه و خود شهر شام و بعد از آن در زیارت کربلا و بعد عزیمت به مدینه و سپس در طول سال‌هاى متمادى که این بزرگواران زنده ماندند، مجاهدات و تبیین و افشاگرى نکرده بودند و حقیقت فلسفه عاشورا و هدف حسین‌بن‏‌على (ع) و ظلم دشمن را بیان نمی‌کردند، واقعه عاشورا تا امروز جوشان و زنده و مشتعل باقى نمی‌ماند.

وی از همه مسئولان خواست اربعین حسینی را در شهرستان نورآباد با شکوه خاصی برگزار کنند.

انتهای‌پیام/2304/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول