اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

سرامیک با نقش مایه‌های تاریخی شوشتر ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر گروه تجاری و سرمایه‌گذاری سلمان گفت: برای نخستین بار در کشور سرامیک‌های تزئینی با نقش‌مایه‌های تاریخی شوشتر روانه بازار می‌شود.

سرامیک با نقش مایه‌های تاریخی شوشتر ساخته می‌شود

روزبه سلمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: برای نخستین بار سرامیک تزئینی با نقش‌های تاریخی اصیل شوشتری روانه بازار می‌شود و در این باره سرمایه‌گذاری زیادی شده است.

وی با اشاره به تعیین این نقش‌ها تاکید کرد: برای تعیین این نقش‌ها تلاش زیادی انجام شده است و برخی باستان شناسان و پژوهشگران در این حوزه پژوهش‌های زیادی را برای شرکت سرمایه‌گذاری سلمان انجام داده تا بتوان برای این اقدام نوین گامی برداشته شود.

سلمان با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری این طرح خاطر نشان کرد: برای اجرای این طرح بیش از 800 میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده است و بیش از 20 نفر نیز اشتغال‌ ایجاد شده است.

مدیر گروه تجاری، سرمایه‌گذاری سلمان خاطر نشان کرد: این نقش مایه‌های از سنگ نوشته‌ها و حجاری‌های قدیمی شهرستان شوشتر استخراج شده است.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های این گروه سرمایه‌گذاری تاکید کرد: در شرایط کنونی برای نخستین بار در کشور صنایع دستی شب تاب تولید شده است که قرار است به زودی این صنایع دستی طی مراسمی در کشور روسیه رونمایی شود.

وی افزود: شهرستان شوشتر توانمندی‌های زیادی در عرصه تاریخی و گردشگری و به‌ویژه صنایع دستی دارد که به این دلیل شرکت تجاری، سرمایه‌گذاری سلمان در این عرصه پای نهاده و حضورمان در این عرصه تنها به دلیل خلاء‌هایی است که احساس کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، قرار است صنایع دستی شب تاب برای نخستین بار در جهان در کشور روسیه و در نمایشگاه آستارا خان که برای حضور سرمایه‌گذاران خوزستانی برگزار می‌شود رونمایی شده و این کار نیز ابداع شرکت تجاری، سرمایه‌گذاری سلمان است.

انتهای پیام/72006/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول