اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

راه‌اندازی بخش رادیولوژی در اورژانس سیریک

خبرگزاری فارس: فرماندار سیریک از راه‌اندازی بخش رادیولوژی، سونوگرافی و آزمایشگاه در اورژانس این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی بخش رادیولوژی در اورژانس سیریک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد اسفندیاری در جلسه شورای اداری شهرستان سیریک که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و مسئولین اداری شهرستان سیریک برگزار شد، اظهار داشت:خوشبختانه در دولت‌های نهم و دهم که بخش بیابان به شهرستان سیریک ارتقاء یافت کارهای زیربنایی بهداشتی درمانی بسیار خوبی و ارزنده‌ای شکل گرفته است.

وی افزود: با توجه به اهمیت بهداشت و سلامت در جامعه و نیاز مبرم مردم به دسترسی به این مهم هنوز در ارائه بخش‌هایی از خدمات به مردم شریف این شهرستان فاصله داریم که امیداواریم تا ماه‌های آینده بخش‌های ضروری اطفال، زنان و زایمان، رادیولوژی، سونوگرافی و تجهیزات آزمایشگاهی در اورژانس شبانه روزی راه اندازی و  در اختیار مردم سیریک قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در جلسه شورای اداری شهرستان سیریک گفت: در اجرای مصوبات دوره سوم سفر ریاست محترم جمهور به هرمزگان به زودی یک دستگاه آمبولانس به ارزش یک میلیارد ریال به اورژانس شبانه روزی شهرستان سیریک واگذار می‌شود و عملیات اجرایی احداث دو واحد پایگاه اورژانس جاده‌ای 115 در محور سیریک به جاسک آغاز می‌شود.

محمد شکاری افزود: در راستای توسعه و تجهیز و ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم شهرستان سیریک به زودی بخش‌های مهم و ضروری در اورژانش شبانه روزی شهرستان سیریک راه‌اندازی می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سیریک نیز گفت: پایگاه بهداشتی شهر بندر سیریک برای واکسیناسیون اطفال، تنظیم خانواده، مراقبت‌های مادران باردار، پیگیری بهداشت محیط و بهداشت مدارس به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/2310/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول