اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر:

ملت بزرگ ایران بینی متجاوزان را به خاک مذلت مالید

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: ملت بزرگ ایران حماسه جاوید و ماندگار نهم دی را خلق کرد تا با افزودن برگ افتخار دیگری بر تاریخ مبارزات خود، بینی مستکبران متجاوز را به خاک مذلّت بمالد.

ملت بزرگ ایران بینی متجاوزان را به خاک مذلت مالید

عبدالله فاتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: پیوند مردم مسلمان و انقلابی ایران با نظام مقدس جمهوری اسلامی پیوندی اعتقادی، عاطفی و برخاسته از ایمان قلبی است که بر اساس امت و امامت طراحی و سازماندهی شده است.

وی افزود: به همین جهت فتنه‌انگیزی و توطئه با هدف براندازی تحت هر عنوان با آرمان‌های مردمی در تضاد بوده و بر خلاف اکثر جوامع کنونی که اگر دولت‌های آنان مورد تعرض مخالفین داخلی و تهاجم بیرونی قرار گیرند یا هم سو با مخالفین می‌شوند و یا حداقل بی‌تفاوت و تماشاگر خواهند بود و تنها مسئولان کشور و نیروهای مسلح را موظّف به دفاع می‌دانند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: بدنه جامعه و توده مردم مسلمان ایران نظام اسلامی را متعلق به خود می‌دانند و همانگونه که در ایجاد آن با نیّت جلب رضایت خداوند و پیروی از امام عصر ( عج ) و ولایت فقیه و با الهام از قیام عاشورای حسینی وارد معرکه شده و جانفشانی کردند برای بقاء و استمرار آن نیز با تمام وجود می‌کوشند و این رابطه قلبی ناگسستنی است.

فاتحی اضافه کرد: ایستادگی در هشت سال دفاع مقدس، بی اعتنائی به شانتاژها، تحریم‌ها و تهدیدات بیگانه با چاشنی تهاجم فرهنگی و تضعیف مبانی عقیدتی و فرهنگی و اهانت به مقدسات که نمونه بی‌نظیر آن به صورت خیابانی با تحریک سران فتنه و همراهی استکبار و صهیونیسم در عاشورای 88 به وقوع پیوست، مؤید این مدعاست.

وی اضافه کرد: ملت آزاده و بیدار ایران اسلامی که بوی توطئه براندازی را استشمام و خیانت فتنه‌گران را مشاهده کرد و مجاهدت‌های امام راحل (ره) و خونبهای شهدا را در خطر دید، با تمام قوا قیام کرد و حماسه جاوید و ماندگار نهم دی را خلق کرد تا با افزودن برگ افتخار دیگری بر تاریخ مبارزات خود، بینی مستکبران متجاوز را به خاک مذلّت بمالد.

 دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر بیان داشت: اکنون با گذشت سه سال از آن حرکت زیبا و خودجوش و فرونشستن غبار فتنه و روشن شدن فضای صف آرائی سال 88 وقت آن رسیده است که مردودین علیرغم شعار مردمی بودن، مایه دلگرمی توطئه‌گران صهیونیست بوده‌اند و تاکنون تکلیف خود را روشن نکرده‌اند و کماکان طرفین را محکوم می‌کنند و خود را نزد هر دو جناح بی اعتبار نموده‌اند! فرصت را از دست ندهند و در گرامیداشت روز نهم دی ماه امسال به صفوف فشرده مردم به پیوندند و بدانند که آغوش حزب الله به روی توّابین باز است.

 فاتحی گفت: حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر ضمن دعوت از برادران و خواهران عزادار ایّام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع ) و همه اقشار استان دلاورخیز بوشهر برای شرکت در گرامیداشت روز نهم دی، همراه و همگام با تمامی اعضاء در سراسر استان در این روز در کنار شما حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/66006/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول