اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی گرگانی:

حماسه 9 دی خواب خوش دشمنان را زائل کرد

خبرگزاری فارس: یکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت: حرکت خودجوش و مردمی 9 دی خواب خوش دشمنان را زائل و توطئه‌های آن‌ها را خنثی کرد.

حماسه 9 دی خواب خوش دشمنان را زائل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی امروز در دیدار با منوچهر متکی وزیر سابق امور خارجه با بیان اینکه در آستانه انتخابات اختلاف سلیقه در هر کشور وجود دارد، ابراز کرد: دشمنان اسلام سعی می‌کنند از بروز چنین شرایطی در داخل ایران استفاده کرده و به توطئه چینی بپردازند.

وی افزود: باید شرایط با به گونه‌ای فراهم سازیم که دشمنان حتی خواب نقشه‌چینی علیه ما را نیز نبینند.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به هوشیاری ملت ایران در همه عرصه‌ها گفت: مردم ولایت‌مدار ایران همواره با نجابت خاصی که دارند مشکلات را تحمل کرده و پیرو رهبری هستند.

وی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات برخی افراد فریب تبلیغات سوء دشمن را می‌خورند و این امر پریشانی جامعه را در پی خواهد داشت.

آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه دشمنان در سال 88 با مشاهده حضور گسترده ملت ایران در پای صندوق‌های رأی به فکر انتقام از اسلام و ایران افتادند، عنوان داشت: آن‌ها سعی کردند فتنه‌ای عظیم برای براندازی نظام تدارک ببینند که اوج آن در عاشورای همان سال دیده شد.

9 دی حادثه‌ای بزرگ در تاریخ انقلاب بود

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم ادامه داد: مردم ایران زمانی که توهین به مقدسات توسط فتنه‌آفرینان را مشاهده کردند بدون اینکه اعلامی رسمی صورت گیرد به صورت خودجوش به خیابان‌ها آمدند و حماسه 9 دی را به وجود آوردند.

وی 9 دی را یک حادثه بزرگ در تاریخ انقلاب دانست و تصریح کرد: این حرکت خودجوش و مردمی خواب خوش دشمنان را زائل و توطئه‌های آن‌ها را خنثی کرد.

مسئولان با حل مشکلات معیشتی مردم آنها را راضی نگه دارند

آیت‌الله علوی گرگانی افزود: پیشگامی مردم ایران در 9 دی ماه محسوس بود و اکنون مسئولان و مدیران کشور باید این احسان ملی را جبران کرده و سعی کنند با حل مشکلات معیشتی مردم آن‌ها را راضی نگه دارند.

استاد حوزه علمیه قم تحریم‌های اقتصادی غرب بر ضد جمهوری اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت: دولت باید با همفکری با اقتصاددانان راه حل مناسبی برای حل مشکلات معیشتی بیاندیشد.

وی ادامه داد: مسئولان در نظام اسلامی باید در حل مشکلات معنوی و مادی مردم بکوشند و امانت بزرگی را که ملت به آن‌ها سپرده‌اند به سلامت به مقصد برسانند.

انتهای پیام/78004/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول