اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی هفتکل تأکید کرد

۹ دی انقلابی دیگر در تاریخ ملت ایران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی شهرستان هفتکل ۹ دی را انقلابی دیگر در تاریخ ملت ایران دانست و گفت: مردم ما با حضور به‌موقع در صحنه برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند.

۹ دی انقلابی دیگر در تاریخ ملت ایران

عبدالرحیم دمساز در حاشیه برگزاری رزمایش الی‌بیت‌المقدس در گفتگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهارداشت: در سال 1388 ندای (هل‌من‌ناصر ینصرنی) ولایت بلند نشد ولی مردم ایران یزیدیان زمانه را در روز 9 دی به‌خاک مذلت نشاندند.

وی افزود: 9 دی روز اثبات حقانیت ولایت مطلقه فقیه برای همه اهل عالم است.

این مقام مسئول فتنه 88 را جنگ جمل دیگری در تاریخ اسلام دانست و گفت:  طلحه‌ها و زبیرها برای مقابله با ولایت لشکرکشی کردند ولی مردم در حمایت از ولی‌امر خود به صحنه آمدند و نقشه‌ها و توطئه‌های شوم فتنه‌گران را خنثی کردند.

او ادامه داد: در روز 9 دی برای دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی ثابت شد که ولایت مطلقه فقیه وصف‌الخطاب و خط قرمز مردم ایران است که در دفاع از حریم آن تا آخرین قطره خون جان‌فشانی می‌کنند.

دمساز 9 دی را بیمه کننده انقلاب اسلامی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در حماسه بیادماندنی 9 دی قلب امام زمان(عج) و نائب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای را شاد کردند.

وی در ادامه به تأثیرات حضور مردم در صحنه اشاره‌کرد و اظهارداشت: 9 دی اوج همبستگی ملت ولایتمدار ایران با ولی‌امر و مقتدایشان ‌می‌باشد.

رئیس هیئت تیراندازی شهرستان هفتکل تأکید کرد: در 9 دی سال 1388 نتیجه سال‌ها برنامه ریزی و طراحی دشمنان نظام در یک روز خنثی شد.

انتهای پیام/2247/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول