اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر مطرح کرد

تقویت مبانی اسلامی بهترین راه مقابله با شبیخون فرهنگی

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: تقویت مبانی دینی و اسلامی در بین جوانان از مفیدترین راه‌های مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن است.

تقویت مبانی اسلامی بهترین راه مقابله با شبیخون فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نعمت‌الله منصوری ظهر امروز در جمع مدیران مدارس و فعالان عرصه فرهنگی بوشهر اظهار داشت: تقویت مبانی دینی و اسلامی در بین جوانان یکی از بهترین و مفیدترین راه‌های مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن است که مسئولان باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان آن‌که شبیخون فرهنگی یک اقدام عینی نیست، اظهار داشت: دشمن با شبیخون فرهنگی ریشه‌ها و تفکرات افراد جامعه را نشانه می‌گیرد و ما باید پایه‌های فرهنگی را تقویت کرده و الگوهای انقلابی را به جوانان بشناسانیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: آشنایی با سیره و روش زندگانی ائمه و معصومین هم می‌تواند ما را در مقابله با شبیخون فرهنگی کمک کند.

این مقام انتظامی افزود: به‌طور کلی باید نهادهای فرهنگی از جمله رسانه برای مقابله با این ترفند فرهنگی دشمن تقویت شوند.

وی تصریح کرد: گرچه وظیفه اصلی نیروی انتظامی مسئله فرهنگی نیست اما با توجه به رویکرد جامعه محوری که در چند سال گذشته در دستور کار قرار گرفته سعی کردیم با ابزارهای فرهنگی مثل فیلم و تیزر و جزوات آموزشی و... جوانان را از خطر تهاجم فرهنگی آشنا کنیم.

وی گفت: هیچ موقع اقدامات انجام شده در ارتباط با مقابله با تهاجم فرهنگی کافی نبوده و باید در این زمینه هر روز نسبت به روز قبل کارها و اقدامات جدیدی انجام شود چون دشمن برای سست کردن اعتقادات و رفتارهای اجتماعی از شیوه‌ها و ابزارهای جدیدی استفاده می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر در پایان از خانواده‌ها و اولیاء مدارس خواست جوانان و فرزندان را با خطرات تهاجم فرهنگی دشمن آشنا کنند و سعی کنند با تقویت مبانی اسلامی آنان را در مسیر صحیح قرار دهند.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول