اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

9 دی نماد غیرت دینی ملت ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ایلام گفت: 9 دی نماد غیرت دینی ملت آگاه ایران اسلامی است.

9 دی نماد غیرت دینی ملت ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمد‌نقی‌ لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: حماسه نهم دی نماد بصیرت و اوج وفاداری به ولایت و اقتدار و غیرت دینی ملت آگاه و شجاع ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: یوم‌الله 9 دی و حضور میلیون‌ها ایرانی در سراسر کشور در دفاع از حریم ولایت و آرمان‌های امام و شهیدان انقلاب اسلامی نتیجه تدبیر هوشمندانه رهبر انقلاب و کارآمدی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: حماسه نهم دی 88 ره‌آورد استقامت و هوشیاری و ولایتمداری امت اسلامی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی، آمریکا، رژیم صهیونیستی، مجموعه‌های ضد انقلاب و عملکرد زشت خواص بی‌بصیرت است.

لطفی تصریح کرد: ملت قهرمان ایران با حضور پرشور ، حماسی، بی‌نظیر و گسترده خود در راهپیمایی بزرگ و سراسری در کشور نشان دادند در دفاع از آرمان‌های انقلاب و میراث بزرگ و ماندگار امام یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه تا پای جان لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: حوادث تلخ و ناگوار پس از برگزاری انتخابات باشکوه ریاست جمهوری که با محوریت سران فتنه و خواص بی‌بصیرت و دنیا طلب شکل گرفت، دشمنان نظام را امیدوار کرد.  

وی ادامه داد: این رویداد تلخ خشم و انزجار ملت غیور و عاشورایی را برانگیخت و در فاصله هشت ماه آشوبگری و اغتشاشات خیابانی و اهانت به ساحت قدسی امام حسین (ع) با خروش ملت حسینی ایران بزرگ‌ترین حماسه تاریخ را رقم زد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: رهبر حکیم انقلاب اسلامی تعبیر زیبایی از این حماسه داشته و فرمودند روز نهم دی در تاریخ ماندگار شد.

لطفی تصریح کرد: لذا باید 9 دی را جشن ولایتمداری مردم ایران و رسوایی و آشکار شدن چهره نفاق و شکست نظام سلطه و رژیم آمریکا و صهیونیستی برشمرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام راحل اشاره کرد و گفت: نهضت سوادآموزی از بدو تاسیس با تلاش حجت‌الاسلام قرائتی و همکارانش تاکنون قشر عظیمی از مردم را باسواد کرده است.

وی ادامه داد: طبق آخرین آمار ارائه شده اکثریت مردم کشورمان از نعمت سواد بهره‌مند هستند و پدیده زشت بی‌سوادی در کشور ریشه‌کن شده است.

انتهای پیام/2246/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول