اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی:

آتش‌سوزی جایگاه سوخت کریک به خاطر الکتریسیته بود

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی با اشاره به انجام کارشناسی‌ها از سوی این شرکت گفت: بر همین اساس وجود الکتریسیته و یا جرقه در سیستم لوله کشی باعث ایجاد این آتش سوزی شد.

آتش‌سوزی جایگاه سوخت کریک به خاطر الکتریسیته بود

ابوالفضل چلوی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد در پاسخ به این سوال که نتایج بررسی کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی درباره این آتش سوزی به کجا انجامید گفت: با وجود اینکه اعلام شده بود که این آتش سوزی مربوط به انتقال لوله رابط فرآورده‌ها از مخزن به تلمبه و ماسه بادی بوده، لیکن نشست ماسه بادی باعث ایجاد خلاء در کانال، ایجاد جرقه و در نتیجه آتش‌سوزی شد.

اواخر دوشنبه شب همین هفته حادثه آتش‌سوزی در جایگاه سوخت کریک در شهرستان مانه وسملقان روی داد و بر اثر آن این جایگاه در آتش سوخت.

وی برآورد خسارت میزان خسارت وارده به این جایگاه را بر اساس بازدید کارشناسان شرکت نفت خراسان شمالی 500 میلیون ریال عنوان کرد.

چلوی همچنین هرگونه آتش سوزی عمدی در این جایگاه را رد کرد و گفت: این جایگاه از پوشش‌های بیمه‌ای لازم برای جبران خسارت برخوردار است.

وی اظهار کرد: اکنون این جایگاه به حالت تعطیلی درآمده و کار بازسازی جایگاه که بر اثر سوخت دچار خسارت‌های زیادی شده از اوایل هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، 28 جایگاه سوخت در خراسان شمالی فعال است.

انتهای پیام/63001/ش‌/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول