اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اداری آمل:

مشکلی برای سوخت مناطق کوهستانی نداریم

خبرگزاری فارس: عضو شورای اداری شهرستان آمل گفت: در حال حاضر مشکلی برای تحویل سوخت اضطراری از سوی بخشداری در مناطق کوهستانی وجود ندارد.

مشکلی برای سوخت مناطق کوهستانی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یحیی عسگری‌پور صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان اظهار داشت: در مسیرهای کوهستانی و صعب‌العبور این بخش دهیاران موظف به همکاری با اداره مسکن و شهرسازی جهت بازگشایی و ایجاد تردد در مسیرهای روستائی با استفاده از دستگاه‌های نمک‌پاش هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم با رعایت نکات ایمنی در حین تردد از مسیرهای کوهستانی در روستاها که احتمال یخ‌زدگی در آنها وجود دارد را در اولویت امور خود قرار دهند، گفت: حدود 16 روستای این بخش در مناطق جنگلی، کوهستانی و برف‌گیر واقع شده‌اند که یخ‌زدگی و لغزندگی در جاده‌های آن وجود دارد.

عسگری‌پور با اشاره به اینکه تاکنون حداقل و حداکثر برف در این بخش از پنج تا 30 سانتیمتر گزارش شده است، تصریح کرد: وجود حداکثر ریزش برف برای مناطق بالا دست و ارتفاعات گزارش شده است.

بخشدار امامزاده عبدالله (ع) آمل میزان راه روستایی کوهستانی در این بخش را بیش از 50 کیلومتر دانست و عنوان کرد: فاصله این روستاها که بیشتر از مسیر خاکی استفاده می‌کنند تا مرکز بخش حدود 80 کیلومتر است.

بخشدار امامزاده عبدالله (ع) آمل با اشاره به اینکه در رابطه با سوخت مناطق کوهستانی قبلا اقدام کردیم و در حال حاضر برای تحویل سوخت اضطراری از سوی بخشداری مشکلی وجود ندارد، ابراز داشت: با هشدارهایی که به روستائیان جهت آغاز سرمای زودرس دادیم آنها نیز سوخت مورد نیاز خود را تهیه و ذخیره کردند و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/86012/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول