اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی هیرمند خواستار شد

جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی بر توزیع سوخت

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی هیرمند گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت نسبت به بازرسی‌ها و نظارت بر توزیع مناسب سوخت مردم هیرمند اقدام تا از سوءاستفاده احتمالی جلوگیری شود.

جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی بر توزیع سوخت

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، احمد ملاشاهی زارع صبح امروز در جلسه‌ای با حضور دهیاران و متصدیان فروشندگی‌های نفت سفید و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان هیرمند، مسائل و مشکلات توزیع گاز مایع و نفت سفید در سطح شهرستان را مورد بررسی قرار دادند.

وی اظهار داشت: با توجه به فصل سرما و نیاز مردم به سوخت زمستانی، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زابل نسبت به تأمین و تحویل به موقع سهمیه کالابرگ‌های اعلام شده به فروشندگی‌های مواد نفتی در مدت کوتاهی اقدام کند.

بخشدار بخش مرکزی هیرمند افزود: باید تدابیر لازم برای توزیع سوخت با اولویت مردم در سطح روستاهای شهرستان طوری از سوی دست‌اندرکاران اتخاذ شود که مردم دغدغه تهیه سوخت (نفت سفید و سیلندرهای گاز مایع) را نداشته باشند.

ملاشاهی زارع بیان کرد: بر نحوه توزیع سوخت به مردم، نظارت کافی از سوی بخشداری‌ها و همچنین اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نسبت به افزایش بازرسی‌ها و نظارت بر توزیع مناسب نفت سفید و سیلندرهای گاز مایع برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی اقدام کند.

بخشدار بخش مرکزی هیرمند تأکید کرد: دهیاران بر توزیع سیلندرهای گاز مایع و سهمیه نفت سفید نظارت دقیق داشته باشند و گزارش موارد تخلف را در اسرع وقت به بخشداری و اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند.

ملاشاهی زارع گفت: قیمت انواع سیلندر 11 کیلویی گاز مایع 3 هزار و 870 تومان برای مصرف‌کننده در شهرستان هیرمند است.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول