اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری:

ذخیره‌سازی سوخت صنایع و نیروگاه‌ها انجام شد

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: ذخیره سازی سوخت صنایع و نیروگاه‌ها انجام شده و مردم نسبت به ذخیره سوخت دوم اقدام کنند.

ذخیره‌سازی سوخت صنایع و نیروگاه‌ها انجام شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدمهدی قرایی بعدازظهر امروز در دیدار کارکنان و مدیران شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری با نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: در ابتدای فصل زمستان هستیم و مسئولیت شرکت نفت مضاعف شده است.

وی افزود: منطقه ساری دارای 7 ناحیه و یک نمایندگی در شهرستان سوادکوه و با 2 ذخیره‌سازی مطمئن انبار شهید اسماعیلی و تأسیسات مهم شهید تندگویان است که از نظر استراتژیک بسیار مهم است.

قرایی با بیان اینکه شرکت نفت منطقه ساری از طریق نفت‌کش‌های جاده پیما، خطوط لوله و کشتی فراورده‌های نفتی مورد نیاز خود را تامین می‌کند، تصریح کرد: منطقه ساری 450 نفر نیروی شاغل و 92 جایگاه بنزین و نفت و 65 جایگاه CNG دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری خاطرنشان کرد: منطقه ساری علاوه بر تامین سوخت استان مازندران با برنامه‌های تدارکاتی شرکت ملی، سوخت‌های سایر استان‌های همجوار را تأمین می‌کند.

وی به مصرف فراورده‌های نفتی منطقه ساری در 9 ماهه اول امسال اشاره و گفت: 611 میلیون لیتر بنزین سوپر و معمولی و 529 میلیون لیتر نفت‌گاز و 115 میلیون لیتر نفت سفید و یک میلیارد و 526 میلیون لیتر به نیروگاه‌ها و 56 هزار تن گاز مایع در استان توزیع شده است.

قرایی متذکر شد: از ابتدای سال، جمع فراورده‌های توزیع شده بدون گاز مایع 2 میلیارد و 830 میلیون لیتر و جمع بدون نفت‌کوره نیروگاه و گاز مایع یک میلیارد و 306 میلیون لیتر بوده است که رقم بسیار قابل توجهی است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری به تعداد پرواز و میزان فروش سوخت‌گیری ساری در 9 ماهه امسال اشاره و تأکید کرد: در یک‌هزار و 132 پرواز 9 میلیون 563 هزار لیتر فروش رفته است.

وی عنوان کرد: میزان مصرف گاز CNG در 8 ماه اول سال 183 میلیون و 197 هزار مترمکعب بوده که این رقم در سال گذشته 237 میلیون و 126 هزار مترمکعب بوده است.

قرائی بیان داشت: در 9 ماهه امسال مصرف نفت‌گاز 2 درصد و نفت سفید 4 درصد و گاز مایع 2 درصد کاهش داشتند و مصرف بنزین 5 درصد رشد داشت.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری به احتمال کاهش فشار گاز اشاره و متذکر شد: ذخیره سازی سوخت صنایع و نیروگاه‌ها انجام شده و مردم نسبت به ذخیره سوخت دوم اقدام کنند.

انتهای پیام/86016/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول