اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت گاز گلستان:

واحدهای تولید و صنفی گلستان باید به سوخت دوم مجهز شوند

خبرگزاری فارس: معاون شرکت گاز استان گلستان گفت: تمام واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی باید به سوخت دوم تجهیز شوند.

واحدهای تولید و صنفی گلستان باید به سوخت دوم مجهز شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین قندی برای بررسی وضعیت ذخیره‎سازی سوخت جایگزین توسط واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی این استان اظهار داشت: استان گلستان به شبکه سراسری گاز متصل شده و این نویدبخش تحولات جدید در این عرصه در استان گلستان خواهد بود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش همه مسئولان استانی، استان گستان به شبکه سراسری گاز کشور متصل شده است و امیدواریم با همکاری مردم و صرفه‎جویی در مصرف گاز در فصل سرما با مشکل قطعی گاز مواجه نشویم.

معاون شرکت گاز استان گلستان با بیان اینکه سوخت جایگزین از الزامات واحدهای صنعتی و معدنی است ابراز داشت: شرکت گاز استان تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در فصل سرما با قطعی گاز مواجه نشویم ولی لازم است تمام واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی استان به سوخت دوم تجهیز شوند چراکه در موقع اضطرار با کمبود سوخت و اخلال در کار تولید مواجه نشوند.

به اندازه کافی سوخت داریم

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‎های نفتی استان گلستان نیز در این جلسه به آمادگی این شرکت برای تامین سوخت جایگزین واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی اشاره کرد و گفت: این شرکت آماده است تا هرگونه مشکل و معضل در مسیر تامین سوخت جایگزین واحدها را برطرف کند.

محمد بنی‎کریمی ابراز داشت: در این زمینه هیچ مشکلی ندارد ما به اندازه کافی سوخت داریم و اصناف و واحدها از این بابت نگرانی نداشته باشند.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‎های نفتی استان از تمام واحدهایی که تاکنون در این خصوص اقدامی نکرده‎اند خواست اقدام لازم برای تامین سوخت دوم واحد خود را معمول دارند.

در سال‎های اخیر تلاش‎های قابل توجهی شده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان نیز در این جلسه گفت: طی چند سال اخیر تلاش‎های زیادی برای دوگانه‎سوز شدن واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی شده است و خوشبختانه بسیاری از این واحدها هم‌اکنون دارای تجهیزات دوگانه‎سوز هستند و ان‌شاالله با تلاش مدیران، به زودی سایر واحدها نیز به سوخت دوم تجهیز می‎شوند.

ناصر فخر موحدی اظهار داشت: یکی از الزامات واحدهای تولیدی بحث سوخت است که با توجه به فصل سرما و مصرف بیش از حد ممکن است با مشکلاتی مواجه شود لذا ضروری است که تمام واحدهای صنفی و صنعتی دوگانه‎سوز باشند تا در این موارد با مشکل مواجه نشوند. 

در این نشست مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‎های نفتی استان، معاون شرکت گاز استان گلستان، معاونان امور صنایع و معادن، بازرگانی داخلی و روسای ادارات شهرستانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مدیران و نمایندگان صنایع، روسای اتحادیه‎ها و اصناف پر مصرف (از نظر مصرف گاز) استان، در محل سالن جلسات ساختمان شهید دوانلوی سازمان صنعت، معدن و تجارت حضور داشتند.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول