اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بویراحمد عنوان کرد

افزایش استفاده غیر مجاز از کالابرگ سوخت/توزیع 18 میلیون لیتر نفت سفید در بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بویراحمد و دنا گفت: بیشترین تخلف در پخش فرآورده‌های نفتی استفاده‌ کنندگان غیر مجاز از کالا برگ‌ها بوده که در صورت فقدان نیاز متقاضیان به دلالان واگذار ‌شده و ایجاد مشکل می‌کنند.

افزایش استفاده غیر مجاز از کالابرگ سوخت/توزیع 18 میلیون لیتر نفت سفید در بویراحمد

سالار خشایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به نحوه کنترل نامحسوس نظارت بر نحوه توزیع و مصرف سوخت در سطح شهرستان‌های بویراحمد و دنا اشاره کرد و گفت: با توجه به رسالت و اهمیت مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی در سطح این شهرستان‌ها، کنترل نامحسوس این واحد به صورت آماده با متخلفین برخورد لازم را اعمال می‌کند.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان‌های بویراحمد و دنا تعداد تخلفات دو ماه اخیر در این دو شهرستان را دو مورد ذکر کرد و گفت: با همکاری ستاد قاچاق کالا و ارز استانداری و نیروی انتظامی، 39 هزار و 500 لیتر نفت سفید در سه مخزن ذخیره سوخت در جاده مهریان (یک کیلومتری یاسوج ) کشف و ضبط گردید.

خشایی ادامه داد: با حضور مسئولین شرکت نفت، نیروی انتظامی، ستاد قاچاق کالا و ارز استان و تعزیرات حکومتی، واحد کشف شده ثبت و به مخزن‌های انبار نفت انتقال داده شد.

این مسئول دیگر واحد کشف شده قاچاق سوخت را 12 هزار لیتر نفت گاز در کارخانه منحل شده چیپس‌سازی عنوان کرد و گفت: این واحد با همکاری اطلاعات سپاه کشف و ضبط گردید و با متخلفین مطابق قانون برخورد لازم اعمال شد.

خشایی اذعان کرد: توزیع نفت سفید بر اساس کالابرگ بوده و امکان سوء استفاده هنگام توزیع در صورت دارا بودن کالا برگ نزد افراد واجد شرایط امکان‌پذیر است.

وی ابراز داشت: بیشترین متخلفین در پخش فرآورده‌های نفتی استفاده‌ کنندگان غیر مجاز از کالا برگ‌ها بوده که در صورت عدم نیاز متقاضیان به دلالان واگذار می‌شود.

رئیس پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان‌های بویراحمد و دنا خاطرنشان کرد: تحویل و توزیع فرآورده‌های نفتی منوط بر ارائه کالا برگ به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوده که این امر نمی‌تواند مشخص کننده فروش غیر مجاز باشد.

خشایی بیشترین همکاری به منظور مقابله با قاچاق و فروش غیر مجاز سوخت را از جانب نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی دانست و گفت: این کنترل نسبت به سال‌های گذشته بیشتر بوده و مناسب ارزیابی شده که امیدواریم این میزان به حداقل برسد.

وی ابراز داشت: در سال جاری 18 میلیون لیتر فرآورده‌های نفت سفید در حوزه بویراحمد و دنا توزیع شده که 13 میلیون لیتر آن به صورت امانی در سطح روستاهای صعب‌العبور ارسال و توزیع شده است.

این مسئول آمادگی خود را برای توزیع  فرآورده‌های نفتی اعلام کرد و گفت: انتظار می‌رود مسئولین به نوعی بازرس هر محل و منطقه بوده تا از میزان فروش غیر مجاز سوخت جلوگیری شود.

انتهای پیام/82011/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول