اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم خبر داد

25 میان‌رشته‌ قرآنی در راه آموزش عالی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از افزایش 25 میان ‌رشته‌ جدید در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در زمینه «سیاست»، «اقتصاد»، «روانشناسی» و «جامعه‌شناسی» خبر داد.

25 میان‌رشته‌ قرآنی در راه آموزش عالی کشور

به گزارش خبرنگار قرآنی باشگاه خبری فارس «توانا» به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه حجت‌الاسلام «احمد عابدی» رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از برقراری 25 میان‌رشته‌ جدید در این دانشگاه خبر داد.

وی در خصوص عناوین این میان‌رشته‌ها گفت: این میان رشته‌ها در موضوعاتی چون؛ «قرآن و سیاست»، «حقوق در قرآن»، «روانشناسی و قرآن»، «قرآن و جامعه‌شناسی»، «اقتصاد و قرآن» و برخی موضوعات دیگر در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم همچنین از فعالیت 74 عضو هیات‌علمی و 400 استاد حق‌التدریس و مدعو در این دانشگاه خبر داد و گفت: این دانشگاه با به کارگیری 74 عضو هیات‌علمی و 400 استاد حق‌التدریس موفق به تربیت بیش از 9 هزار فارق‌التحصیل در رشته‌های مختلف قرآنی شده است، همچنین تلاش می‌کنیم با افزایش رشته‌های تحصیلی و میان‌رشته‌ای این دانشگاه سطح علمی فارق‌التحصیلان را بالا بریم.

بنا بر این گزارش؛ در حال حاضر دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در 5 دانشکده در مقطع کارشناسی ارشد و در دانشکده تفسیر و معارف قرآن قم، مقطع دکترای رشته تفسیر را به علاقه‌مندان به قرآن کریم عرضه می‌کند، همچنین این دانشگاه با 23 شعبه در 18 استان پذیرای شیفتگان قرآن کریم است.

انتهای پیام/م.خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول