اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا:

دهیاران مشکل زباله‌ روستایی صومعه‌سرا را مدیریت کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار صومعه‌سرا گفت: دهیاران مشکل زباله‌های روستایی صومعه‌سرا را برای برطرف کردن موانع گردشگری مدیریت کنند.

دهیاران مشکل زباله‌ روستایی صومعه‌سرا را مدیریت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، میرزا حسینعلی‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع دهیاران این شهرستان با اشاره به اینکه دهیاران مدیران جوان و نماینده دولت در روستاها هستند، اظهار کرد: نقش دهیاران در روستاها به‌ویژه در شرایط بحرانی بسیار حساس و خطیر است.

وی با بیان اینکه دهیاران باید از جایگاه مدیریتی خود در راستای خدمت به روستاییان استفاده کنند، تصریح کرد: خدمت به مردم در هر لباسی موجب رشد و شکوفایی جامعه می‌شود.

فرماندار صومعه‌سرا رسیدگی به وضعیت روستا و روستاییان به‌ویژه در سال‌های اخیر با همکاری و پشتکار دولت را موفقیت‌آمیز دانست و افزود: واریز اعتبارات بیشتر برای توسعه بخش‌های گازرسانی، انتقال آب شرب سالم، آسفالت راه‌ها و توزیع برق از جمله خدمات مضاعف دولت برای برطرف کردن محرومیت‌زدایی در روستاها بوده است.

وی با تصریح بر اینکه صومعه‌سرا دارای روستاهای زیبا و با درصد امکانات مطلوب است، اذعان کرد: شاخص روستاهای صومعه‌سرا در امر گاز رسانی و آسفالت در استان کم‌نظیر است.

حسینعلی‌زاده با اشاره به اهمیت خودکفایی امکانات روستایی تصریح کرد: روستاها در گیلان از ظرفیت‌های طبیعی خاصی برخوردار بوده که در صورت توسعه یافتگی موجب رونق شهرها نیز می‌شوند.

به گفته وی، تلاش، تدبیر و تعامل بیشتر مسئولان منجر به برطرف کردن موانع توسعه و رونق گردشگری در روستاها می‌شود.

این مسئول، با اشاره به وضعیت گردشگری در گیلان گفت: گیلان از مناطق بکر گردشگری طبیعی در کشور محسوب می‌شود که تمرکز اصلی گردشگران گیلانی در روستاها است.

وی، صومعه‌سرا را از شهرستان‌‌های مهم و مطرح استان در حوزه گردشگری نامید و ادامه داد: صومعه‌سرا برای معرفی حوزه مناطق گردشگری خود نیازمند برنامه‌ریزی مدون و تبلیغات مناسب است.

حسینعلی‌زاده، افزود: برای اجرای برنامه‌های گردشگری در سطح روستاها نیازمند همکاری دهیاران هستیم.

وی، نقش راهوران محله در امور روستایی را تاثیرگذار خواند و خاطرنشان کرد: انگیزه خدمت به مردم باید در راهوران محله ارتقا یافته تا توان توسعه‌ای در روستاها افزایش یابد.

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به عمده مشکل روستاهای صومعه‌سرا، یادآور شد: روستاهای صومعه‌سرا برای نمایش سرسبزی و زیبایی طبیعی و درونی خود به گردشگران باید عاری از زباله‌های خانگی و صنعتی باشد.

وی با بیان اینکه دهیاران حافظان اصلی فضای طبیعی و سرسبزی روستایی هستند، متذکر شد: دهیاران مشکل زباله‌های روستایی صومعه‌سرا را برای برطرف کردن موانع گردشگری مدیریت کنند.

انتهای پیام/84003/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول