اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد آبادان:

حماسه 9 دی نشانه اعتماد مردم به نظام بود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ارشاد آبادان گفت: ۹ دی نشانه اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی بود در حالی‌که بعضی از خواص و نخبگان ادعا داشتند که اعتماد مردم به نظام از بین رفته است.

حماسه 9 دی نشانه اعتماد مردم به نظام بود

فرهاد پورغراوی علوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان با اشاره به حماسه عظیم نهم دی‌ماه اظهار کرد: 9 دی نشانه اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی بود در حالی‌که بعضی از خواص و نخبگان ادعا داشتند که اعتماد مردم به نظام از بین رفته است.

وی افزود: نکته‌ای که نهم دی را متمایز می‌کند، حضور میلیونی مردم و نمایش اعتماد به نظام در اوج فضاسازی دشمنان خارجی و داخلی بود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان خاطرنشان کرد: 9 دی تنها تجمع میلیونی مردم علیه بی‌بصیرتی بود؛ یعنی اگر بخواهیم اهداف مردم برای حضور حماسه نهم دی‌ماه را برشماریم، خواص بی‌بصیرت، جزو اهداف اصلی مردم خواهد بود.

وی اضافه کرد: در فتنه 88 شاهد بودیم که استکبار جهانی با در اختیار داشتن رسانه‌ها چگونه به جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمد و این درایت و بینش عمیق حضرت امام خامنه‌ای بود که نگذاشت بدخواهان این نظام مقدس به امیال پلیدشان دست یابند.

* امکان تکرار فتنه‌ها با رنگ و لعابی تازه وجود دارد

پورغراوی علوانی به نقش رسانه‌های بیگانه در فتنه سال 88 اشاره کرد و افزود: رسانه‌های بیگانه با انتشار اخبار و رویدادهای مختلط و نادرست بر افکار عمومی ایران تأثیر گذاشته و جماعتی ساده اندیش را در توهم و خواسته غرب پیش برد.

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان به تحرکات جدید دشمنان نظام اشاره کرد و گفت: باید هوشیار بود زیرا امکان تکرار این‌گونه فتنه‌ها با رنگ و لعابی تازه وجود دارد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان همچنین اظهار کرد: باید در همین راستا موضوع بصیرت مردمی به‌ویژه قشر جوان جامعه عمق داده شود تا دیگر کسی نتواند با اعتقادات و احساسات مردم بازی کند.

وی در پایان درباره نقش رسانه‌ها در موضوعیت حماسه 9 دی تصریح کرد: باید رسانه‌ها ابعاد مختلف جریان فتنه و حماسه نهم دی را به مردم منتقل کنند زیرا این حماسه و رویداد تاریخی نشان تجدید بیعت مجدد مردم با ولایت فقیه بود.

انتهای پیام/72001/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول