اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پردیس و بومهن خبر داد

برگزاری همایش 800 نفری «9 دی» در پردیس

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران پردیس و بومهن از برگزاری همایش بزرگ 800 نفری در مسجد «الغدیر» پردیس به مناسبت 9 دی خبر داد.

برگزاری همایش 800 نفری «9 دی» در پردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏اکبر کافی صبح امروز در جمع شماری از مسئولان فرهنگی بخش مرکزی تهران اظهار داشت: زمان برگزاری این همایش بعد از نماز مغرب و عشای روز جمعه این هفته است.

وی ادامه داد: صبح روز 9 دی، مراسمی مشابه برای بانوان در سپاه پاسداران پردیس و بومهن برگزار می‏شود تا این قشر نیز در برنامه‏های این روز مهم شرکت کنند.

کافی اضافه کرد: با توجه به بیان گران‏سنگ رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند «9 دی روزی به‌ یادماندنی است که تکرار نخواهد شد»، باید این روز را به بهترین شکل ممکن گرامی داشت.

فرمانده سپاه پاسداران پردیس و بومهن افزود: سپاه پردیس و بومهن در خصوص موضوع عفاف و حجاب نیز امور فرهنگی مختلفی انجام داده است.

کافی ادامه داد: این مجموعه با هماهنگی چند تولیدکننده لباس در خصوص تولید پوشش‏های متناسب با فرهنگ اسلامی جامعه اقدام کرده است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‏ریزی‏ها، این لباس‏ها در یکی از واحدهای تجاری متعلق به سپاه عرضه می‏شود.

راه‏اندازی و تجهیز کتابخانه فاز 4 پردیس

فرمانده سپاه پاسداران پردیس و بومهن همچنین از راه‏اندازی و تجهیز کتابخانه فاز چهار شهر جدید پردیس خبر داد.

کافی اظهار داشت: به زودی، کتاب‏های خوبی در قفسه‏های این مرکز چیده می‏شود تا به شکل عمومی از آن استفاده شود.

فرمانده سپاه پاسداران پردیس و بومهن ادامه داد: همچنین هیئت رزمندگان اسلام بخش مرکزی تهران از گذشته در این منطقه فعالیت داشته است و دوباره فعال می‏شود و در این مجموعه، در زمان‏های مختلف برنامه‏های مذهبی اجرا می‏شود.

کافی اضافه کرد: مکان این هیئت در حسینیه سپاه پاسداران پردیس و بومهن است و در آن از مداحان و ظرفیت‏های داخلی منطقه استفاده می‏شود.

وی افزود: اعتقاد ما بر این است که کودکان را باید با شیوه حسینی جاری در هیئت‏های متعلق به آن حضرت، به راه درست هدایت کرد.

و با بیان اینکه 99 درصد برنامه‏های بسیج پرداختن به امور فرهنگی است، اظهار داشت: این مأموریت‏ها در زمینه‏هایی از جمله طرح صالحین، راهیان نور و گفتمان ولایت اجرا می‏شود.

انتهای پیام/67009/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول