اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماه سال‌جاری صورت گرفت

انجام 11000 بازرسی از واحدهای صنفی استان‌ زنجان

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی 9 ماه سال‌جاری 11 هزار و 537 فقره بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان صورت گرفته است.

انجام 11000 بازرسی از واحدهای صنفی استان‌ زنجان

طیبه نیک‌مرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 297 مورد شکایت مردمی توسط ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان دریافت شده است.

وی با اشاره به اینکه 269 مورد از شکایات دریافتی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تلفنی بوده است، خاطرنشان کرد: 14 مورد کتبی و 14 مورد نیز به صورت حضوری ثبت شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه همه شکایت‌های دریافتی از مردم قابل پیگیری است، تصریح کرد: در حال حاضر 68 فقره از شکایات مردمی در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه از مجموع گزارشات و شکایات رسیده فقط 64 مورد به عنوان متخلف شناخته شده است، اضافه کرد: 165 مورد نیز بر اساس بررسی‌های صورت گرفته غیر متخلف شناخته شده است.

* ثبت 211 مورد شکایت مردمی در زمینه گران‌فروشی در زنجان

نیک‌مرد با اشاره به اینکه 211 مورد از گزارشات دریافتی توسط ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در زمینه گران‌فروشی بوده است، ادامه داد: 25 مورد نیز در زمینه عدم درج قیمت اعلام شده است.

وی یک مورد از شکایات مردمی ثبت شده در ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان را در زمینه اختفا و امتناع از عرضه کالا برشمرد و افزود: 22 مورد نیز در زمینه کم‌فروشی و تقلب بوده است.

* فروش اجباری کالا و شکایت مردم

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یک مورد از گزارشات رسیده در ستاد خبری را طی 9 ماه سال‌جاری به دلیل فروش اجباری کالا اعلام کرد و یادآور شد: 9 مورد از شکایات نیز به دلیل عدم صدور فاکتور بوده است.

وی با بیان اینکه 22 فقره از شکایات رسیده در ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در زمینه موارد مختلفی عنوان شده است، افزود: شش مورد نیز به دلیل نداشتن پروانه کسب اعلام شده است.

* دریافت 266 گزارش مردمی در زمینه کالا در زنجان

نیک‌مرد 266 مورد از گزارشات دریافتی توسط ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان را در زمینه کالا برشمرد و ادامه داد: 31 مورد نیز در زمینه خدمات بوده است.

وی تعداد تخلفات کشف شده طی 9 ماه سال‌جاری در استان زنجان را 404 فقره اعلام کرد و خاطرنشان شد: در مجموع طی این 9 ماه 315 فقره پرونده تخلف در استان تشکیل شده است.

* تشکیل پرونده‌های تخلف در استان زنجان

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده طی 9 ماه سال‌جاری توسط معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان را 314 میلیارد و 158 میلیون و 741 هزار و 110 ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/73006/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول