اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی اردبیل:

250 مداح اردبیل سطح‌سنجی شدند

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تاکنون بیش از 250 نفر از مداحان استان اردبیل مورد سطح‌سنجی قرار گرفته تا در ارایه آموزش به آنها دقت کافی صورت بگیرد.

250 مداح اردبیل سطح‌سنجی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام عزیز صابر در نشست با جمعی از مداحان و مسئولان کانون‌های شعرا و مداحی اردبیل اظهار داشت: با اجرایی شدن این سطح‌سنجی امیدواریم مداحان کشور بتوانند از خدمات و مزایای بیشتر استفاده کرده و در ارتقای کیفی برنامه‌های مداحی یک تحول اساسی را در سطح استان شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه مداحی‌های ما باید از زیبایی‌های عقلی و بیان حقایق بهره‌مند شود، تصریح کرد:‌ مداحی که در آن غلو و بدعت رواج پیدا کند، قطعاً نمی‌تواند مفید به حال بوده و از آن استفاده صورت بگیرد.

صابر خاطرنشان کرد: در طرح سطح‌سنجی مداحان که با همکاری کانون مداحان استان و با هدف ارتقای کیفی برنامه‌های مداحی صورت می‌گیرد ما سعی داریم بصیرت، آگاهی و هوشمندی مداحان ارتقا یابد.

این مسئول از صدور گواهینامه به قبول‌شدگان طرح سطح‌سنجی قرائت قرآن برای مداحان خبر داد و اضافه کرد: در این زمینه سعی داریم مداحان بیشتر با کلام الهی قرآن آشنا شده و در برنامه‌های مداحی خود از این ظرفیت بهره بگیرند.

وی بیان کرد:‌ مهم‌ترین عامل در توسعه و ایجاد انگیزه در مخاطب استفاده از مبانی قرآنی در مداحی‌ها و برخی رویدادها است که در این زمینه امیدواریم از شایسته‌ترین معارف قرآنی استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی اردبیل به کسب رتبه سومی کشوری توسط دارالقرآن استان در انعکاس اخبار قرآنی از طریق رسانه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: ‌اخبار قرآنی به دلیل آن که بیشترین بازدیدکنندگان را دارند از مؤثرترین اخبار به شمار می‌روند که ما از طریق رسانه‌های مختلف و سایت‌های اینترنتی سعی داریم این اخبار را انعکاس دهیم.

صابر به برگزاری کلاس‌های تلاوت،‌ اعزام داوران به مسابقات مختلف و همچنین حمایت از فعالیت مؤسسات و رسانه‌های قرآنی خبر داد و یادآور شد: در این باب ما از ظرفیت این مؤسسات و مراکز غیردولتی استفاده می‌کنیم تا بتوانیم بخش عظیمی از توانمندی‌های قرآنی را به منصه ظهور و بروز برسانیم.

وی قرآن را نور هدایتگر در تربیت و تعالی بشر معرفی کرد و گفت: جامعه‌ای که به قرآن تمسک بجوید از گناه و آلودگی دور می‌شود.

انتهای پیام/62006/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول