اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد خبر داد

صدور 45 مجوز برای فعالیت مداحی بانوان در بروجرد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: برای 45 بانوی مداح بروجردی، مجوز فعالیت صادر شد.

صدور 45 مجوز برای فعالیت مداحی بانوان در بروجرد

حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: این 45 مجوز برای 45 مداح زن در بروجرد به صورت پیش‌نیاز صادر شده است.

وی عنوان کرد: تمام مداحان زن در مجالس مختلف باید دارای مجوز باشند و در صورتی که مداحی بدون مجوز فعالیت داشته باشد، با آن برخورد قانونی می‌شود.

حجت الاسلام غلامی تصریح کرد: برای بانوان مداح در بروجرد، دوره‌های آموزشی در نظر گرفته شده است تا این مداحان راحت‌تر بتوانند در سخنان خود مطالب در خور شأن ائمه را بیان کنند.

وی همچنین به عنوان مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات استقبال از ضریح امام حسین (ع) اظهار داشت: از حضور پرشور مردم شهرستان بروجرد تشکر می‌کنیم چراکه استقبالی بی‌نظیر را از ضریح مطهر امام حسین (ع) انجام دادند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد تصریح کرد: از مردم اشترینان نیز که با پای پیاده مسیری طولانی را برای استقبال از ضریح امام حسین (ع) طی کردند نیز نهایت سپاس را داریم و این استقبال و بدرقه پرشکوه، نشان از عشق و علاقه مردم مؤمن به ائمه اطهار (ع) به ویژه امام حسین (ع) دارد.

انتهای‌پیام/85005/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول