اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه نبی اکرم (ص) مهریز:

شجره طیبه بسیج همواره مدافع ارزش‌های انقلاب بوده است

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه نبی اکرم (ص) مهریز گفت: شجره طیبه بسیج در عرصه‌های مختلف همواره مدافع ارزش‌‌های انقلاب اسلامی بوده است.

شجره طیبه بسیج همواره مدافع ارزش‌های انقلاب بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدحسین گل در جلسه هم‌اندیشی ویژه شورا و حلقه صالحین پایگاه شهدای کارگر شهرستان مهریز اظهار داشت: اجرای طرح صالحین مقابله با تهدیدات نرم و تهاجم فرهنگی دشمن است و در جنگ نرم دشمن ایمان و باورهای دینی را هدف قرار داده و ما نیز باید در همین میسر برای تعمیق باورهای دینی و ایمانی افراد تلاش کنیم که طرح صالحین بسیج در راستای مقابله با همین تهدید است.

وی ادامه داد: طرح صالحین حلقه‌ای تربیتی با رویکرد انسان سازی است.

فرمانده حوزه اداری نبی اکرم مهریز، کشف استعدادها در زمینه‌های مختلف، پاسخ به شبهات ، اصلاح ارتباطات افراد و ایجاد کانون‌های دوستی را از مهم‌ترین شاخصه‌های طرح صالحین دانست و اظهار داشت: اکنون که از میدان جنگ سخت گذر کرده‌ایم، مباحثی همچون خودسازی، معنویت و تعالی مطرح است.

گل همچنین به تلاش‌های گسترده استکبار جهانی ضد انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های فرهنگی باید تمام توان خود را برای بالا بردن سطح فرهنگی جامعه به کار ببرند.

وی تاکید کرد: بسیج به عنوان شجره طیبه در عرصه‌های مختلف همواره مدافع ارزش‌های انقلاب بوده است.

گل،‌ بحث ارتقای کیفیت برنامه‌های این طرح را از مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری اعلام کرد و بیان داشت: سرگروه‌ها باید شناخت درستی از زیر مجموعه خود داشته باشند تا از ظرفیت نیروهای توانمند و عضویت آنان در بسیج فعال استفاده شود.

سید حسین سالاری، فرمانده پایگاه شهدای کارگر مهریز نیز در این نشست، هدف اصلی برگزاری حلقه شجره صالحین را تقویت باورهای دینی، توسعه اخلاق و رفتارهای اسلامی در کل جامعه به ویژه کارگران عنوان کرد و بر استانداردهای مورد انتظار در تشکیل و اداره حلقه‌های صالحین اشاره و بر هماهنگی و غنی سازی هرچه بیشتر این حلقه‌ها تأکید کرد.

حمیدرضا بشارت، مدیرعامل شهرک صنعتی مهریز نیز در این جلسه به ارزش کار و جایگاه تولید در اسلام اشاره کرد و از کارگرانی که پشت صحنه تولید را حفظ می‌کنند با عنوان سربازان عرصه تولید نام برد.

وی گفت: می‌توان در کنار کار کردن با تزکیه نفس به فضائل اخلاقی دست یافت.

ابوالفضل رمضانی‌زاده، رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی مهریز نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به روحیه بسیجی که در کارگران مهریزی وجود دارد، شرکت در حلقه‌های شجره طیبه صالحین یکی از راه‌های دست‌یابی به فضائل اخلاقی و مصونیت از تهاجم فرهنگی دشمنان است.

رئیس دفتر امام جمعه شهرستان مهریز نیز در این نشست، طرح صالحین را طرحی صالح‌پرور دانست و افزود: طرح صالحین طرح خدامحوری و طرح حرکت به سوی نور است.

حجت‌الاسلام ناصر دهقانی‌زاده افزود: کسی که مربی طرح صالحین می‌شود نباید ارتباط دنیایی را مقدم بر ارتباط با حامی اصلی بداند، نباید اتصالش و امیدش و بیان نیازش با مخلوق باشد.

وی تصریح کرد: تجربه چند ساله به من نشان داده که حامی اصلی این طرح خداست نه خلق خدا چراکه با هر حرکتی خدا چندین حرکت برایت ثبت می‌کند و چندین گام تو را به جلو می‌برد و دلت را چنان محکم می‌کند که گویی در میدان رزم هستی.

دهقانی‌زاده ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولان شهرک صنعتی مهریز در امر شرکت فعال کارگران در حلقه شجره صالحین این شهرستان گفت: طرح همایش و نمایشگاه، طرح مسابقه و اهدای جایزه و استفاده از روحانیون منطقه، تشکیل جلسات و همایش مربیان از اقدامات خوبی است که برای بهتر شدن این طرح پیشنهاد می‌شود.

انتهای پیام/2464/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول