اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

عمل به وصایای شهدا گسترش ارزش‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: عمل به وصایای ارزشمند شهدای گرانقدر حفظ و گسترش ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی است.

عمل به وصایای شهدا گسترش ارزش‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم شیخ‌بهایی در جلسه کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی ستاد دهه فجر ‌استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان حادثه زلزله بم، هفته سوادآموزی و سالروز تجدید میثاق امت با ولایت در 9 دی ماه به نقش بزرگ آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌ها و مناسبت‌های انقلاب اشاره کرد.

وی با تأکید بر عمل به وصایای ارزشمند شهدای گرانقدر در حفظ و گسترش ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی اظهار داشت: همه اعضای کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی ستاد دهه فجر استان کرمان باید در اجرای برنامه‌ها به مطالبات مقام معظم رهبری توجه ویژه داشته باشند و زمینه حضور خودجوش اولیای دانش‌آموزان و فرهنگیان را در برپایی مراسم باشکوه دهه فجر ‌سال جاری فراهم کنند.

مهدی صدفی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: دهه فجر از ایام ماندگاری تاریخی و حماسه‌ای ایران اسلامی است و با توجه به نگاه اعتقادی و دینی ملت به انقلاب شکوهمند اسلامی در پاسداشت آن همه ساله می‌کوشیم.

وی افزود: کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی همه ساله بسیار فعال بوده و ان‌شاء‌الله سال جاری نیز‌ مطلوب‌تر از قبل شاهد برپایی مراسم ایام‌الله دهه فجر هستیم.

صدفی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری ‌مبنی بر عالمانه و هنرمندانه اجرا کردن برنامه‌ها و مناسبت‌ها به ذکر راهکارهای اجرای مطلوب‌تر برنامه‌ها پرداخت و از به کارگیری همه ظرفیت‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان به ویژه در اجرای برنامه‌های هنری و فعالیت‌های خاطره‌انگیز و نشاط‌آور تأکید کرد.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول