اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز تأکید کرد

انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل امروز

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز بر برگزاری جشن‌‌های این دهه و انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل امروز تأکید کرد.

انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل امروز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ناصر رجبی عصر امروز در نخستین ستاد دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دارای پیام‌های بسیاری است که این پیا‌م‌ها باید به درستی در بین نسل امروز نهادینه شود.

وی ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که بتوانیم پیام‌های شهدای انقلاب و آرمان‌های آنان را به نسل امروز انتقال دهیم.

این مسئول با بیان اینکه نهال انقلاب امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است افزود: کینه‌توزی دشمنان علیه انقلاب پایانی ندارد و آنان هر روز با ترفندی جدید در نظر دارند تا به اهداف شوم خود نزدیک شوند.

رجبی با تأکید بر اینکه دهه فجر فرصت مناسبی است تا ارزش‌های انقلاب را به نسل امروز انتقال دهیم گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و نشست‌های تخصصی می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف خود یاری دهد.

وی افزود: نوجوانان و جوانان کشور آینده‌سازان این انقلاب هستند لذا باید بصیرت و آگاهی آنان را ارتقا داد و آنان را نسبت به دسیسه‌های شوم دشمنان آگاه کرد.

معاون استاندار البرز گفت: در دهه فجر باید یاد شهدایی را زنده کنیم که در ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی جان خود را از دست دادند.

رجبی ادامه داد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون برای اینکه بتوانند به اهداف شوم خود نزدیک شوند توطئه‌های بسیاری را برای کشور چیده‌اند اما هر بار با شکست بزرگی مواجه شده‌اند.

این مسئول اظهار داشت: نقش اتحاد، ولایتمداری و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری در پیروزی‌های مردم در دوران انقلاب بر کسی پوشیده نیست لذا امروز نیز باید این سه اصل مهم حفظ شود.

رجبی تأکید کرد:  انقلاب اسلامی برای ما استقلال و آزادی را به همراه داشت.

وی افزود: امروز کشور به مرحله‌ای از استقلال و توسعه و پیشرفت رسیده است که با دستیابی به علوم مختلف می‌تواند با بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته رقابت کند.

رجبی اعلام کرد: دستیابی به علوم مختلف و رسیدن به این مرحله از پیشرفت و توسعه مرهون از خودگذشتگی‌های نوجوانان و جوانانی است که در دوران انقلاب با مشت‌هایی گره‌کرده و با حفظ اتحاد و همدلی و ولایتمداری موفق شدند رژیم 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی را به درک واصل کنند.

 انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول