اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهریار مطرح کرد

اجرای طرح یوم‌الشهدا در جهت ترویج فرهنگ تکریم خانواده شهدا

خبرگزاری فارس: فرماندار شهریار گفت: اجرای طرح یوم‌الشهدا در شهریار که پنجشنبه هر هفته در این شهرستان اجرایی می‌شود در جهت ترویج فرهنگ تکریم خانواده شهداست.

اجرای طرح یوم‌الشهدا در جهت ترویج فرهنگ تکریم خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سیدعباس جوهری عصر امروز در جلسه هماهنگی ایثارگران دستگاه‌های شهریار اظهار داشت: همه استان‌های مختلف کشور می‌توانند از این طرح الگو گرفته و در مسیر ترویج فرهنگ تکریم خانواده شهدا گام بردارند.

وی ادامه داد: امروز وظیفه ما است تا با سرزدن به خانواده شهدا علاوه بر اینکه یاد و خاطره آن عزیزان را برای همگان زنده کنیم،‌ ادامه‌دهنده راه آنان نیز باشیم.

فرماندار شهریار تأکید کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده خدمات‌رسانی‌های بسیاری به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان در این شهرستان انجام شده است.

جوهری افزود: البته ما هر کاری امروز برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران انجام دهیم وظیفه است و هرگز نمی‌تواند به از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس برسد.

وی تأکید کرد: این سرکشی‌ها تنها برای این است که ما به خانواده شهدا بگوییم که هنوز یاد و خاطره عزیزان از دست رفته‌شان برای ما زنده است و ما آرمان‌ها و اهداف آنان را ادامه خواهیم داد.

فرماندار شهریار با اشاره به برنامه مدون هفتگی روزهای پنجشنبه‌ برای دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در این شهرستان افزود: 5 تیم را برای اجرای هر چه بهتر این طرح در نظر گرفته‌ایم که شامل معاونین فرماندار، بخشدار، رؤسای ادارات، فرمانده سپاه، نیروی انتظامی، شهرداران، اعضای شورای اسلامی شهر و مشاوران است.

*انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل امروز

جوهری در بخش دیگری از سخنان خود بر انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل امروز تأکید کرد و گفت: نسل امروز باید بدانند که برای حفظ کشور از هجوم دشمنان چه رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌هایی انجام شده است.

وی اظهار داشت: نسل امروز باید بداند که در دوران هشت سال دفاع مقدس نوجوانان و جوانان بسیاری با حضور در جبهه‌ها از خاک این کشور دفاع کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

فرماندار شهریار گفت: ما باید حرمت خون شهدا را پاس نگه داشته و با حفظ آرمان‌های آنان ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول