اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور ترویج فرهنگی ایثار و شهادت صورت گرفت

پرده‌برداری از یادمان‌های شهدا در مدارس قرچک

خبرگزاری فارس: به‌منظور ترویج فرهنگی ایثار و شهادت از یادمان‌های شهدا در مدارس قرچک پرده‌برداری شد.

پرده‌برداری از یادمان‌های شهدا در مدارس قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش طی مراسمی از پنج یادمان شهدا در مدارس منطقه قرچک که به نام شهدای گلگون کفن شهید حاج محمدابراهیم همت، شهید رجایی، شهید صیاد شیرازی، شهید روزبه نیا و شهید ملاآقایی مزین شده‌اند، پرده‌برداری شد.

این مراسم نورانی که همزمان با فرا رسیدن روز 9 و 10 دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت و با حضور خانواده معظم شهدا، احمد کاشانی رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دوران دفاع مقدس و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و هوشنگ کولیوند رئیس آموز ش و پرورش قرچک و جمعی از فرهنگیان برگزار شد.

مسئولان با حضور در پنج آموزشگاه این شهر از یادمان‌های شهدا که به‌همت بنیاد شهید و بنیاد حفظ و نشر آثار دوران دفاع مقدس و کارشناسی شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش ایجاد شده، ضمن تجدید بیعت با امام و رهبری و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، از یادمان این عزیزان پرده‌برداری کردند.

رئیس آموزش و پرورش هدف از ایجاد این یادمان‌ها را عطرآگین کردن فضای مدارس با یاد و نام شهدا و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین فرهنگیان و دانش‌آموزان اعلام کرده و چنین برنامه‌هایی را در مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان بسیار موثر دانست.

هوشنگ کولیوند با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت ترویج روحیه ایثار و شهادت در کشور و در بین جوانان و نوجوانان افزود: امروز آسایش و امنیت موجود در کشور همه مدیون ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهیدان عزیز می‌باشد و مهمترین سفارش و وصیت شهدا حفظ انقلاب و حمایت از ولایت فقیه است که باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

همچنین در این مراسم احمد کاشانی، رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دوران دفاع مقدس خاطراتی کوتاه از شهید کاوه و شهید حاج ابراهیم همت برای مدعوین بیان کردند که مورد استقبال حاضران در مراسم قرار گرفت.

انتهای پیام/2462/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول