اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 2 سال گذشته صورت گرفت

کشف 1900 کیلوگرم مواد مخدر در عنبرآباد

خبرگزاری فارس: فرمانده سابق نیروی انتظامی عنبرآباد گفت: کشفیات مواد مخدر در این شهرستان طی 29 ماه گذشته بیش از یک تن و 900 کیلوگرم بوده است.

کشف 1900 کیلوگرم مواد مخدر در عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، احمد منصوری پیش از ظهر امروز در آیین معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی این شهرستان تمام تلاش نیروی انتظامی را برقراری امنیت نسبی در شهرستان عنبرآباد دانست و اظهار داشت: همه این‌ها با همکاری مجموعه مدیران این شهرستان محقق شده است.

وی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان را طی 29 ماه گذشته بیش از یک تن و 900 کیلوگرم خواند و افزود: تلاش‌های ارزنده‌ای در راستای مبارزه با مواد مخدر انجام گرفته است.

منصوری با اشاره به اینکه پنج نفر شرور مسلح نیز در این شهرستان دستگیر شده است، تصریح کرد: همچنین 104 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شده است که نشان از همت والای این مجموعه دارد.

وی با بیان اینکه 129 معتاد پرخطر طی 29 ماه گذشته در این شهرستان دستگیر شده است، افزود: طی این مدت نیز 185 قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف شده است.

منصوری با توجه به اینکه 99 جلسه انس با قرآن و زیارت عاشورا ویژه کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان به صورت هفتگی برگزار شده است، عنوان کرد: پاسگاه انتظامی شهر دوساری نیز در این مدت راه‌اندازی شده که نقش خوبی در ایجاد امنیت داشته است.  

فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت: سه رزمایش در این مدت در این شهرستان با همکاری شهرستان‌های جنوبی برگزار شده که تعامل مردم نیز در آنها نقش داشته است.

منصوری گفت: مردم در ایجاد و تأمین امنیت نقش اساسی دارند و ارتباط خوبی در این زمینه می‌توانند داشته باشند.

انتهای پیام/80005/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول