اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی:

دشمن با شیوع مواد مخدر قصد از هم‌گسیختن جامعه اسلامی را دارد

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: دشمن با هدف بی‌هویت ساختن خانواده‌ها با شیوع مواد مخدر در بین جوانان قصد از هم‌گسیختن جامعه اسلامی را دارد.

دشمن با شیوع مواد مخدر قصد از هم‌گسیختن جامعه اسلامی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس،  محمد رضا یزدان‌پناه گفت: امروزه بحث مواد افیونی از دغدغه‌های جدی کشور است.

وی با تاکید بر تلاش فراوان نیروی انتظامی در امر مبارزه با این معضل تصریح کرد: نیروی انتظامی در عرصه مبارزه با مواد مخدر پیشگام همه ادارات و سازمان‌های دولتی است.

مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خراسان شمالی با اشاره به توطئه سازمان‌یافته دشمن در رواج مصرف موادمخدر در بین قشر جوان گفت: دشمن با هدف بی‌هویت ساختن و پوچ کردن اعتقادات و باورهای دینی خانواده‌ها، با شیوع و رواج مواد مخدر در بین جوانان قصد از هم‌گسیختن خانواده و جامعه اسلامی را دارد.

یزدان‌پناه تصریح کرد: امیدواریم همه دستگاه‌ها در امر پیشگیری از اعتیاد بکوشند چرا که یک فرد معتاد پس از افتادن در دام اعتیاد، مجموعه‌ای از جرائم مختلف را در سطح جامعه انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: امنیت امروز مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان نیروی انتظامی است و انتظار می‌رود در این راستا همه دستگاه‌های مرتبط با یک عزم همگانی در عرصه مبارزه با مواد افیونی به کمک پلیس بشتابند.

انتهای پیام/63002/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول