اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار هیرمند:

نهم دی ماه یادآور بیداری ملت ایران است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار هیرمند گفت: حماسه نهم دی ماه، یادآور بیداری و بصیرت ملت ایران در برابر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان است.

نهم دی ماه یادآور بیداری ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، محمدعلی مهدوی صبح امروز در جلسه برگزاری ویژه برنامه‌های نهم دی ماه اظهار داشت: امروز دشمن پس از آن که در جنگ سخت علیه ملت ایران شکست خورد تصمیم گرفت با تهاجم فرهنگی و دسیسه‌های مختلف، ارز‌ش‌های اسلامی را سرکوب کند که خوشبختانه هرگز به اهداف شومش نخواهد رسید.

وی از نهم دی ماه به عنوان یک روز سرنوشت‌ساز در انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: نهم دی ماه، یادآور بیداری ملت ایران در سرکوب فتنه سال 88 است.

معاون فرماندار شهرستان هیرمند بیان داشت: ملت ایران در سایه ولادت و رهبری مقام معظم رهبری با بصیرت و روشنفکری در تمامی جبهه‌ها شکست‌ناپذیر و پیروز خواهد بود.

مهدوی ادامه داد: بصیرت و ولایتمداری ملت ایران سبب شده تا در این دوره از زمان تمامی فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن بر علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناکام بماند.

وی گفت: گرامیداشت حماسه نهم دی ماه نشانگر بیداری ملت ایران و همچنین تبعیت از ولایت‌فقیه است و باید با بررسی دقیق ابعاد مختلف پنهان و آشکار فتنه 88، در راستای هوشیاری مردم در برابر توطئه‌های دشمن گام برداریم.

معاون فرماندار هیرمند تصریح کرد: مراسم محوری یوم‌الله 9 دی در شهرستان هیرمند با حضور اقشار مختلف مردم با هدف بصیرت‌افزایی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش ساعت 9 صبح نهم دی ماه برگزار خواهد شد.

مهدوی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های این روز بزرگ در شهرستان هیرمند، برگزاری مسابقه انشاءنویسی در مدارس، برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان و شرکت جوانان مهدی‌یاور در نماز جمعه است.

انتهای پیام/75002/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول