اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نوری همدانی:

حکومت بحرین به دنبال آدرس‌دهی غلط به افکار عمومی است/ عاشورا پناهگاه شیعیان است

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید قم گفت: حکومت بحرین به دنبال آدرس‌دهی غلط است و برای انحراف اذهان عمومی جلسه‌ای برای حل مشکل سوریه برگزار می‌کند در حالی که پایه‌های خود را سست شده می‌بیند.

حکومت بحرین به دنبال آدرس‌دهی غلط به افکار عمومی است/ عاشورا پناهگاه شیعیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی امروز در پایان درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم 9 و 19 دی‌ماه را دارای جایگاه رفیعی در تاریخ انقلاب دانست و ابراز کرد: حماسه ملت ایران در این دو روز موجب پیروزی و تداوم نهضت اسلامی شد.

وی افزود: در جریان فتنه 88 دشمنان اسلام فتنه‌گران را تشویق به براندازی می‌کردند و آن‌ها هم با توجه به حمایت‌های خارجی همین قصد را داشتند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی منافع اقتصادی، فرهنگی و سیاسی غرب در ایران از دست رفت خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و ایران در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب به وسیله ابزارهای گوناگون و از طریق جنگ سخت و نرم اقدامات فراوانی علیه ملت مسلمان ما انجام دادند.

همگامی برخی کشورهای مسلمان با دشمنان اسلام

وی ادامه داد: در این میان کشورهایی مانند قطر، بحرین و عربستان هم با دشمنان ایران همگام شده و حمایت‌های مالی و غیر مالی از آن‌ها می‌کردند و امروز هم علیه حکومت سوریه وارد عمل شده‌اند.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به کشتار بی‌رحمانه شیعیان بحرین توسط حکومت آل خلیفه گفت: با این حال حکومت بحرین به دنبال آدرس‌دهی غلط است و برای انحراف اذهان عمومی جلسه‌ای برای حل مشکل سوریه برگزار می‌کند در حالی که پایه‌های خود را سست شده می‌بیند.

بعثت، غدیر و عاشورا سه پایه اصلی اسلام هستند

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم بیان داشت: بعثت، غدیر و عاشورا سه پایه اصلی دین اسلام هستند و فتنه‌گران قصد داشتند با توهین به امام حسین(ع) به اهداف خود دست یابند در حالی که از این مسئله خبر نداشتند که عاشورا پناهگاه اسلام و شیعیان است.

وی تاکید کرد: باید ابعاد مختلف 9 و 19 دی ماه را برای نسل امروز بیش از گذشته تبیین کنیم و آن‌ها را در دفاع از ارزش‌های انقلاب آشناتر سازیم.

انتهای پیام/78004/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول