اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل خبر داد

ثبت 156 مقاله تحقیقی آی.اس.آی توسط دانشگاه آزاد اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: 156 مقاله آی.اس.آی به همت دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد واحد اردبیل به ثبت رسیده است.

ثبت 156 مقاله تحقیقی آی.اس.آی توسط دانشگاه آزاد اردبیل

فرشید سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: بهترین شاخص برای اندازه‌گیری فعالیت‌های پژوهشی، تعداد تولیدات علمی و مقالات مرتبط در این حوزه است که در رأس آن مقالات چاپ شده در آی.اس.آی است.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تعداد 156 مقاله در آی.اس.آی و آی.اس.سی به ثبت رسیده تا همه پژوهشگران و محققان بتوانند از این یافته‌های علمی استفاده کنند.

سلیمی به درخشش دانشگاه آزاد اسلامی در این حوزه اشاره کرد و افزود: مقالات دیگری نیز در همایش‌های علمی و در حدود 50 الی 60 مورد ارائه شده که تعداد آنها در سال قبل حدود 240 مورد بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته تعداد مقالات پژوهشی و تحقیقی تهیه و چاپ شده در مجلات و مراکز علمی، بین‌المللی دانشگاهی کمتر از 42 مورد بوده که سعی شده است با همت دانشجویان و اساتید در این زمینه به یک توسعه کمی و کیفی دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: حدود 414 طرح پژوهشی در دانشگاه اردبیل تصویب شده و در حال اجرا است و تعداد 40 مورد کتاب نیز با نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به چاپ رسیده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل بیان کرد: در سال گذشته رتبه اول تولیدات علمی منطقه دو کشوری را کسب کردیم که شامل استان‌های اردبیل، زنجان و آذربایجان غربی است.

سلیمی یادآور شد: در حوزه آموزشی نیز 230 نفر عضو هیئت علمی تمام وقت داریم که از این ظرفیت در ارتقای کیفی فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی استفاده می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: در دانشگاه آزاد واحد اردبیل 11 هزار نفر دانشجو و در پردیس علوم و تحقیقات یک‌هزار و 500 نفر دانشجو هم‌اکنون تحصیل می‌کنند.

سلیمی از تحصیل یک‌هزار و 800 نفر در مرکز آموزش فنی سما خبر داد و افزود: حدود 100 رشته تحصیلی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل داریم.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اردبیل 110 هزار مترمربع فضای آموزشی دارد که به نحوه مطلوب از این فضا استفاده شده است.

سلیمی در پایان خاطرنشان کرد: از این میان می‌توان به احداث دانشکده فنی با مساحت 7 هزار مترمربع و دانشگاه آزاد سرعین با 5 هزار و 300 متر مربع فضای آموزشی اشاره کرد.

انتهای پیام/62006/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول