اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری

نخستین کارگاه آموزشی مقاله نویسی در اراک آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری، نخستین کارگاه آموزشی مقاله نویسی در فرهنگسرای اراک آغاز به کار کرد.

نخستین کارگاه آموزشی مقاله نویسی در اراک آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بعد از ظهر امروز در مراسم آغاز به کار این کارگاه آموزشی گفت: تحقیق و پژوهش از اهمیت و جایگاه بالایی در جامعه برخوردار است که اهمیت آن باید برای آحاد مردم و به ویژه جوانان روشن و به آنها تفهیم شود.

مصطفی مشایخی اظهار داشت: پژوهش دستیابی به افق‌های جدید دانش، حل معضلات موجود و پاسخ به سئوالات جدید با روشی قابل قبول و دفاع در سایه خلاقیت و نوآوری است که هفته پژوهش و فناوری فرصت بسیار مناسبی برای تبیین اهمیت و جایگاه پژوهش است.

وی با اشاره به اینکه پژوهش بستری مناسب در راستای کسب موفقیت‌های بزرگ و حرکت به سمت رشد و تعالی است، خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام به علم و پژوهش نگاه ویژه‌ای دارد که در جامعه اسلامی نیز باید این مهم مورد عنایت قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برپایی کارگاه آموزشی مقاله‌نویسی بیان کرد: این کارگاه با حضور 450 نفر از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان برگزار شده که شرکت‌کنندگان به صورت کارگاهی مطالب مورد نیاز را از طریق عضو هیئت علمی گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی اراک فرا خواهند گرفت.

حسین هادوی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اراک نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ساختار فعالیت‌های علمی کشور باید بر اساس تحقیق و پژوهش علمی انجام شود، اذعان داشت: پژوهش و انجام امور پژوهشی امری ضروری است و چنانچه همه فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و علمی با پژوهش همراه شود، آینده درخشانی در انتظار جامعه خواهد بود.

انتهای پیام/87001/ذ/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول