اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود:

1300 مقاله ISI در دانشگاه صنعتی شاهرود تولید شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: یک هزار و 303 مقاله ISI در دهه اخیر به نام دانشگاه صنعتی شاهرود ثبت شده است.

1300 مقاله ISI در دانشگاه صنعتی شاهرود تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، علی مرادزاده در همایش تجلیل از پژوهشگران برتر این دانشگاه که در تالار همایش‏های دانشکده مهندسی معدن شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: این تعداد مقاله به غیر از 100 مقاله‏ای است که دانشجویان این دانشگاه ارایه داده‏اند.

وی افزود: بالغ بر 51 درصد این مقالات در دو سال اخیر چاپ شده و این بدان معناست که به ازای هر عضو هیئت علمی، شش مقاله در مجلات معتبر بین‏المللی منتشر شده است.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با اشاره به شش برابر شدن ثبت اختراعات این دانشگاه خاطرنشان کرد: تولید علمی باید به ثروت و قدرت منتج شود و این کار مجاهدت می‏خواهد و از توانمندی‏های حوزه و دانشگاه باید برای رسیدن به این هدف بهره برد.

مرادزاده تاکید کرد: بیشترین تولید مقالات در دانشگاه صنعتی شاهرود مربوط به دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک و دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات است.

انتهای پیام/2249/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول