اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

سالانه 22 هزار مقاله علمی در کشور ارائه می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان گفت: میزان ارائه مقالات در خصوص مسائل مختلف علمی در کشور، بیش از 22 هزار مقاله در سال است.

سالانه 22 هزار مقاله علمی در کشور ارائه می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجید جدیدی پیش از ظهر امروز در کمیته علمی که با حضور اعضای بسیج جامعه پزشکی استان سمنان در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد، اظهار داشت: با روحیه انقلابی که در بسیج وجود دارد، اساتید مأموریت‌های علمی خود را پرنگ‌تر جلوه می‏دهند.

وی با بیان اینکه در زمینه ارائه مقالات علمی پیشرفت کرده‏ایم، افزود: ولی در عملیاتی کردن این مقالات و تبدیل مقالات علمی به تولیدات علمی، عقب هستیم و باید در این زمینه هم تلاش بیشتری صرف شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان تصریح کرد: بر اساس فرمایشات امام خامنه‌ای، در پیشرفت مسائل علمی به چهار عرصه هوا و فضا، انرژی هسته‌ای، ماهواره‌ها و سیستم لیزری باید تاکید شود.

جدیدی گفت: باید برای رفع این مشکلات سعی کنیم تا هیئت‌های علمی فعال‌تری در دانشگاه‌ها داشته باشیم و طرح‌های اولویت‌دار را بررسی کرده و اگر مشکلات مالی وجود دارد، آن را برطرف کنیم.

همچنین ابراهیم یعقوبی، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان سمنان در این جلسه گفت: توانمندسازی اساتید بسیجی دانشگاه‏های علوم پزشکی این استان در راستای پیام اقتصاد مقاومتی یکی دیگر از برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی سمنان است.

انتهای پیام/740074/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول