اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان شمالی:

دستگاه‌ها به توسعه منطقه‌ای در مصوبات رهبری توجه کنند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: دستگاه‌ها به توسعه منطقه‌ای در مصوبات رهبری توجه کنند.

دستگاه‌ها به توسعه منطقه‌ای در مصوبات رهبری توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسن قلی‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران اقتصادی خراسان شمالی اظهار کرد: در حوزه جهاد کشاورزی 200 میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته که باید تا 20 روز آینده این تسهیلات در اختیار متقاضیان و بهره‌برداران قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه به توسعه منطقه‌ای در چارچوب مصوبات سفر رهبری از سوی دستگاه‌ها توجه شود، افزود: مدیران موظف بوده تا بر اساس فرمت شاخص‌ها عمل کنند.

قلی‌زاده با بیان اینکه جدای از تسهیلات کشاورزی 155 میلیارد تومان در حوزه جهاد کشاورزی مشترک با سایر دستگاه‌ها مثل دامپزشکی، منابع طبیعی و میراث فرهنگی پیش بینی شده است، اظهار کرد: احداث کانال‌های آبیاری، احداث استخر ذخیره آب، احداث جاده بین مزارع، عملیات آبخیزداری از جمله این طرح‌ها است.

وی تصریح کرد: باید دستگاه‌ها ردیفی که مربوط به سفر رهبری بوده را کاملاً جذب و پروژه‌ها در موعد مقرر محقق سازند.

معاون برنامه ریزی استاندار خراسان شمالی خواستار تسریع در تحقق مصوبات سفر رهبری از سوی دستگاه‌ها شد.

وی همچنین با اشاره به اختصاص یک میلیارد تومان برای کشتارگاه صنعتی شامل؛ دو خط بسته بندی و سردخانه، اظهار امیدواری کرد تا با ساخت این مجموعه بخشی از مشکلات این کشتارگاه که البته دامداران و حتی جهاد کشاورزی نیز از غبن آن نفع خواهد برد، برطرف شود.

قلی‌زاده با بیان اینکه در بحث سفر رهبری استان با تمام توان برای اجرا و تحقق آن تلاش خواهد کرد، گفت: توجه به بخش کشاورزی و گردشگری مهم‌ترین رویکرد استان است.

وی افزود: به هر میزان که تسهیلات برای افزایش ماندگاری مسافران و اجرای طرح‌های سرمایه گذاری در استان مورد نیاز باشد،در اختیار فعالان این بخش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/63002/‌ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول