اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه ویژه پارس‌جنوبی:

محدودیتی در پرداخت اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه نداریم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه ویژه پارس‌جنوبی گفت: دستگاه‌های اجرایی مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به عسلویه را با جدیت دنبال کنند چرا که ما محدودیتی در پرداخت اعتبارات سفر معظم‌له نداریم.

محدودیتی در پرداخت اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسعود نصوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: از مجموع اعتبارات مصوب سفر رهبر معظم انقلاب به عسلویه، 24 میلیارد تومان سهم وزارت نفت بوده که 7 میلیارد و 700 میلیون تومان را تاکنون پرداخت کردیم.

وی افزود: تا سقف 10 میلیارد تومان اعتبار را توان پرداخت داریم و اگر بیشتر از این رقم هم بود ما ‌هزینه‌کرد را به دستگاه‌ اجرایی پرداخت خواهیم کرد.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس‌جنوبی تصریح کرد: منطقه ویژه پارس‌جنوبی علاوه بر توسعه صنعت نفت توجه و توسعه محیط پیرامونی را نیز وظیفه خود می‌داند و در این مسیر با جدیت گام بر می‌دارد.

نصوری خاطرنشان کرد: در بخش پروژه‌های سفر دولت نیز به تکالیف خود به خوبی عمل کردیم و بالاتر از چارچوب بودجه‌ای عملکرد داشتیم.

وی گفت: 18 پروژه مصوب سفر دولت که در تعهد وزارت نفت بود 610 میلیارد تومان اعتبار داشته که در سال 89 حدود 28 میلیارد تومان برای مصوبات سفر استانی دولت هزینه کردیم.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس‌جنوبی افزود: همچنین سهم وزارت نفت در مصوبات سفر مقام معظم رهبری نیز 40 میلیارد تومان بود ولی ما 18 میلیارد تومان بیش از این رقم برای توسعه استان بوشهر هزینه کردیم.

24 میلیارد تومان اعتبار منطقه ویژه برای مصوبات دولت و سفر رهبری

نصوری در ادامه اضافه کرد: در سال‌جاری با وجود تحریم‌ها 24 میلیارد تومان اعتبار در اختیار داریم که 14 میلیارد تومان مربوط به سفر دولت و 10 میلیارد تومان هم متعلق به سفر مقام معظم رهبری به عسلویه است.

وی افزود: از مجموع 14 میلیارد تومان بودجه مصوبات سفر دولت در سال 91 حدود 10 میلیارد تومان بالاتر از بودجه به قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای اجرای پروژه‌ها پرداخت کردیم.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس‌جنوبی گفت: همچنین پیگیر پرداخت 20 میلیارد تومان اعتبار برای کمک به پروژه‌های مصوب سفر دولت به استان بوشهر هستیم.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول