اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

152 میلیارد ریال از اعتبارات سفر رهبری به خراسان شمالی ابلاغ شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: 152 میلیارد ریال از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان در حوزه‌ آموزش و پرورش ابلاغ شد.

152 میلیارد ریال از اعتبارات سفر رهبری به خراسان شمالی ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، محمد وحیدی در نشست شورای معاونان این اداره کل، اعتبارات ابلاغی سفر مقام معظم رهبری را 152 میلیارد ریال برای آغاز احداث 41 پروژه عمرانی اعلام کرد.

وی با توجه به برکات سفر رهبر معظم انقلاب به استان و ابلاغ به موقع مصوبات، از همه معاونان و مدیران شهرستان‌ها و مناطق خواست با اجرایی کردن طرح‌ها در موعد مقرر زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان و همکاران را فراهم کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی مهم‌ترین درخواست خود را از فرمانداران، شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، شهرداران و خیرین مدرسه‌ساز اهدای زمین مناسب برای احداث 41 طرح مصوب عنوان کرد.

وی اظهار امیدواری کرد؛ با همکاری و همیاری مسئولان، مردم و تدبیر مناسب مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی بتوانیم در اسرع وقت نسبت به احداث و ساخت پروژه‌ها اقدام کرده و حلاوت و شیرینی سفر مقام معظم رهبری را دو‌چندان کنیم.

انتهای پیام/63001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول