اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

بازدید مسئولان بندر امام حسن(ع) از پروژه‌های بهداشتی و کشاورزی

خبرگزاری فارس: مسئولان بندر امام حسن(ع) در شهرستان دیلم استان بوشهر امروز از پروژه‌ها و طرح‌های بهداشتی و کشاورزی این شهر بازدید کردند.

بازدید مسئولان بندر امام حسن(ع) از پروژه‌های بهداشتی و کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، امروز به منظور بررسی وضعیت بهداشت و درمان در سطح روستاهای دهستان‌های لیراوی جنوبی و میانی، بخشدار امام حسن به همراه مسئولان بهداشت و درمان شهرستان دیلم و بخش امام حسن از وضعیت خدمات رسانی خانه‌های بهداشت بخش بازدید کردند.

در این بازدید بخشدار امام حسن ضمن بررسی وضعیت خانه‌های بهداشتی و گفت‌وگو با مسئولان و پرسنل این مراکز به اهمیت شغل و خدمات ارائه شده توسط پزشکان و پرسنل خانه‌های بهداشتی به‌ویژه در مناطق روستایی و دور افتاده اشاره کرد و گفت: خدمت در راه سلامت و رفاه حال انسان‌ها از جمله باقیات صالحه‌ای است مشمول عنایت ویژه پروردگار متعال قرار خواهد گرفت.

ضرغام محمدی ضمن آشنایی بیشتر با خدمات ارائه شده به روستائیان همچنین برخی مشکلات و نارسایی‌های موجود در این زمینه اظهار امیدواری کرد که با همت و تلاش مضاعف مدیران بخش بهداشت و درمان در استان و شهرستان در آینده‌ای نه چندان دور شاهد رفع این مشکلات و نارسایی‌ها باشیم.

بررسی وضعیت کشاورزی و آبخیزداری بندر امام حسن

بخشدار بخش امام حسن به همراه مدیر جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیز داری و امور اراضی شهرستان دیلم به منظور بررسی وضعیت کشاورزی و آبخیزداری از دهستان‌های لیراوی جنوبی و میانی بازدید کردند.

ضرغام محمدی ضمن سرکشی به برخی از اراضی زیر کشت بخش بخصوص نخستین طرح آبیاری تحت فشار شمال استان در روستای ابوالفتح و آشنایی با مشکلات و نارسایی‌های موجود در این بخش گفت: با عنایت به حاصلخیزی اراضی دشت لیروای و رونق کشت دیم بخصوص در زمینه غلات از مدیران حوزه کشاورزی شهرستان درخواست مساعدت بیشتر در رفع مشکلات و نیازمندی‌های کشاورزان زحمت کش بخش را داریم.

خشنو مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دیلم نیز در خصوص وضعیت آبخیزداری و پروژه‌های مرتبط با این حوزه بخصوص سد و بندهای موجود در بخش پس از بارندگی‌های اخیر، توضیحاتی ارائه داده و اظهار امیدواری کرد که ضمن پایش مداوم وضعیت کشاورزی در بخش امام حسن با بهره برداری از سد چم شیر شاهد رونق هر چه بیشتر کشاورزی در دشت‌های حاصلخیز لیراوی باشیم.

بازدید مسئولان از اداره ثبت و احوال بندر امام حسن(ع)

همچنین به مناسبت روز ثبت احوال، بخشدار بندر امام حسن(ع) به همراه مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش امام حسن از نمایندگی ثبت احوال بخش امام حسن  بازدید کردند.

بخشدار بندر امام حسن ضمن تبریک این روز گفت: مبنای برنامه ریزی در هر کشور داده‌های آماری است.

ضرغام محمدی افزود: قطعا تاثیرات مثبتی در تصمیمات جامعه و ملت آنها خواهد داشت و به طور کلی ماموریت‌های چهارگانه ثبت احوال که حول محور ولادت، وفات، طلاق و ازدواج متمرکز است برنامه‌ریزی‌ها هم حول این چهار محور اتفاق خواهد افتاد.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: به عنوان مثال در بحث ولادت و وفات می‌توانیم آمار واقعی جمعیت را داشته باشیم و مبنای برنامه‌ریزی برای همه طرحهای فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و دیگر طرح‌ها و به طور کلی جهت پیشبرد اهداف کشور و نظام باشد.

محمدی ضمن تقدیر از مدیرکل ثبت احوال استان و شهرستان در راه اندازی نمایندگی در امام حسن گفت: با راه اندازی این نمایندگی از تردد مردم جهت انجام امورات مربوط به ثبت احوال به مرکز شهرستان جلوگیری می‌شود.

شهباز دشتی مسئول نمایندگی ثبت احوال بندر امام حسن نیز در سخنانی از فعالیت‌های ثبت احوال در سطح کشور و همچنین  گزارشی از فعالیت‌ها و خدمات در طول یک سال گذشته ثبت احوال در بخش امام حسن ارائه کرد.

انتهای پیام/66006/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول