اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آلومینیوم در رده پانزدهم ماند

خبرگزاری فارس: آلومینیوم هرمزگان در آخرین بازی نیم‌فصل اول با تساوی در برابر سپاهان اصفهان در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

آلومینیوم در رده پانزدهم ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آلومینیوم هرمزگان که تا قبل از این بازی با 16 امتیاز در رده پانزدهم قرار داشت امروز ساعت 15 در حالی به دیدار تیم سپاهان رفت که به گفته مربیانش به سه امتیاز این بازی نیاز حیاتی داشت هر چند که سپاهان در نیمه اول بازی هجومی را از خود نشان داد و موفق شد در دقیقه 27 از روی اشتباه مسلم خط دفاعی آلومینیوم به گل برسد، اما در نیمه دوم این بازی، تیم آلومینیوم بود که توانست بازی بهتری را از خود به نمایش بگذارد و در دقیقه پنجاهم توسط رسول پیرزاده به گل اول خود برسد و شادی را به استادیوم خلیج فارس بندرعباس بیاورد بازی نیمه دوم بازی پر افت و خیز‌تر از نیمه اول اجرا شد به نحوی که چندین برخورد بین بازیکنان پیش آمد که یکی از برخوردها برخورد ابراهیم ابرکوهی با بازیکن سپاهان در دقیقه 55 بود که بازی را برای لحظاتی متوقف کرد.

آلومینیوم هرمزگان پس از گل اول خود بازی را با سرعت بیشتری دنبال کرد همچنین در دقیقه 60 بازی خطای دفاع آلومینیوم بر روی محرم نوید‌کیا یک ضربه ایستگاهی را در اختیار تیم سپاهان قرار داد که سانتر خلعتبری بازیکن شماره 33 این تیم اصفهانی نیز راه به جایی نبرد.

اکبر میثاقیان از این بازی از هر سه تعویض خود استفاده کرد همچنین داور در این بازی چندین بار کارت زرد خود را به بازیکنان نجات داد از جمله نکات قابل توجه در مورد این بازی می‌توان به حضور بیش از 15 هزار نفر تماشاگر برای نخستین بار در ورزشگاه خلیج فارس از ابتدای بازی‌های لیگ برتر تاکنون اشاره کرد.

انتهای پیام/8801/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول