اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان:

آلومینیوم ابزار برد کویر پیشگامان را در اختیار دارد‌

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه تمام فکرش بردن تیم پیشگامان کویر یزد است، گفت: تیمش ابزار برد این تیم قدر را در اختیار دارد.

آلومینیوم ابزار برد کویر پیشگامان را در اختیار دارد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدرضا دامغانی دقایقی پیش در نشست خبری پایان بازی دو تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان و شهرداری تبریز که با نتیجه سه بر صفر به سود بازیکنانش رقم خورد، اظهار داشت: همانند روال بازی‌های گذشته، بازی شهرداری تبریز را نیز به طور کامل آنالیز کرده بودیم و این امر توانست کمک زیادی به برد مقتدرانه‌مان در برابر این تیم بکند.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری تبریز پس از برد میزان خراسان به طور مستقیم به بندرعباس آمده بود، اضافه کرد: تیم والیبال شهرداری تبریز از تیم‌های خوب لیگ است و مطمئن باشید در نیم فصل دوم از تیم بازی‌های بهتری دیده می‌شود و جز تیم‌های برتر قرار می‌گیرد.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه تیمش به رده‌های بالای جدول نگاه دارد، افزود: می‌دانستیم که به هر سه امتیاز این بازی احتیاج داریم و در همین راستا برنامه خود را در این بازی بر اساس کسب سه امتیاز بسته‌ بودیم که موفق نیز شدیم.

این سرمربی اضافه کرد: بازی امروز برای بازیکنان آلومینیوم بازی خوب و کم اشتباهی بود.

دامغانی افزود: قبل از این بازی با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مدیران باشگاه، بازیکنان از روحیه‌ای مناسب برخوردار شدند و همه چیز دست به دست هم داد تا آلومینیوم هرمزگان سه امتیاز شیرین از دیدار با شهرداری تبریز بگیرد.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی به برنامه‌های تیم آلومینیوم برای نیم فصل دوم اشاره و افزود: بازی نخست تیم آلومینیوم در برابر پیشگامان کویر یزد است که در صدر جدول قرار دارد.

به گفته‌ دامغانی تیمش ابزار و امکانات برد تیم پیشگامان کویر یزد را در اختیار دارد و از همین رو امید بسیار زیادی دارد که این تیم را در سالن فجر بندرعباس شکست دهد.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان اضافه کرد: تیم یزد یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر را در اختیار دارد که برای این بازیکن برزیلی دو متر و 13 سانتی‌متری هزینه قابل توجهی نیز کرده است.

دامغانی از تیم پیشگامان به عنوان یکی از امیدهای قهرمانی یاد کرد و افزود: در بندرعباس بازی سختی در برابر این تیم خواهیم داشت و این را هم می‌دانیم که برای نزدیک شدن به صدر جدول باید این تیم را ببریم.

وی گفت: تمام فکر و انرژی‌مان را بر روی برد پیشگامان می‌گذاریم از همین رو از تماشاچیان نیز می‌خواهیم که در بازی با این تیم همانند بازی‌های اخیر تیم آلومینیوم را حمایت کنند.

دامغانی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: تیمش می‌تواند با نیم فصل دوم نمایشی متفاوت را از خود به جا بگذارد و در همین راستا با هدف متفاوت ظاهر شدن برنامه‌هایی نیز دارد.

آلومینیوم هرمزگان با کسب این سه امتیاز جمع امتیازات خود را به عدد 16 رساند و در رده هفتم جدول باقی ماند.

در حال حاضر تیم‌های پیشگامان یزد، متین ورامین، پیکان تهران، میزان خراسان، کاله مازندان، شهرداری ارومیه، سایپا البرز بالاتر از آلومینیوم قرار دارند.

اتنهای پیام/88001/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول