اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی‌ تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان:

دامن زدن به حاشیه‌ها را یک روز قبل از بازی آغاز کردند

خبرگزاری فارس: سرمربی‌ تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه حوادث رخ داده در سالن فجر در مقایسه با حوادث سالن‌های برگزاری لیگ برتر کوچک است، گفت: تیم حریف از یک روز قبل از مسابقه دامن زدن به حاشیه‌ها را آغاز کرده بود.

دامن زدن به حاشیه‌ها را یک روز قبل از بازی آغاز کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدرضا دامغانی یکشنبه شب پس از بازی دو تیم آلومینیوم هرمزگان و پیشگامان کویر یزد که به برتری سه بر دو تیمش منجر شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی در برابر پیشگامان و کسب برد در مقابل این تیم برای ما از جهات مختلف حائز اهمیت بود.

وی ادامه داد: کادر مربیگری و فنی تیم آلومینیوم به خوبی تیم حریف را از هفته‌های قبل مورد آنالیز قرار داده بود و این امر نقش مهمی در پیروزی تیم داشت.

دامغانی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر حاشیه‌های شکل گرفته در این بازی اضافه کرد: متأسفانه شیطنت برخی از بازیکنان سبب شد این بازی به حاشیه کشیده شود که باید بگویم یکی از مربیان پیشگامان در حاشیه تمرین یک روز قبل از مسابقه، اتهام دوپینگی بودن به حسین حسین‌پور را وارد کرده بود.

وی با بیان اینکه این نوع رفتار و عمل به دور از اخلاق ورزشی است، افزود: مشخص نبود برخی‌ها در تیم حریف به دنبال چه بودند که این‌گونه بی‌تجربگی کردند و شرایط را برای بازیکنان دو تیم در طول مسابقه نامناسب کردند.

سرمربی آلومینیوم در ادامه از تیمش به عنوان تیمی بدون حاشیه و پاک از نظر مصرف داروهای دوپینگی یاد کرد و افزود: بازیکنی که به وی تهمت دوپینگی بودن را زده بودند در بازی مقابل نوین کشاورز تست دوپینگ داد و جواب آزمایش وی هیچ نشانی از مصرف داروهای نیروزا نداشت.

دامغانی ادامه داد: البته در این دیدار بازیکنان ما بعضا احساسی شده و بنده نیز عصبانی بودم که توانستیم با کنترل بازیکنان، بازی خوبی را در نهایت پشت سر بگذاریم.

وی همچنین با بیان اینکه اتفاقات رخ در سالن فجر طی بازی آلومینیوم و پیشگامان نسبت به حوادث رخ داده در دیگر شهرهای میزبان لیگ برتر والیبال بسیار کوچک است، افزود: در همین کاشان اتفاقات ناخوشایندی رخ داد و حتی در درگیرهای ایجاد شده به روی بازیکن تیم ما کمربند کشیدند.

سرمربی آلومینیوم یادآور شد: البته نباید فراموش کرد که حرکت نادرست بازیکنان چه در داخل و چه در روی نیمکت و در آخر نیز کوبیدن مشت به صورت بازیکن ما، سبب بروز حاشیه‌های دنباله‌دار پایان بازی شد.

بر اساس گزارش ناظر فدراسیون والیبال، مسعود رمضانی، حمیدرضا سوسن آبادی از تیم پیشگامان کویر یزد و یاشار شاهینی از تیم آلومینیوم المهدی پس از این دیدار رفتار ناشایستی انجام دادند که بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال این بازیکنان تا تشکیل کمیته انضباطی از حضور در مسابقات والیبال باشگاه‌های برتر ایران محروم خواهند بود.

آلومینیوم هرمزگان با کسب این پیروزی با 18 امتیاز در رده هشتم و پیشگامان نیز با 25 امتیاز در رده نخست جدول باقی ماند.

آلومینیوم در بازی آینده خود و در هفته سیزدهم میهمان میزان خراسان است.

انتهای پیام/88001/ذ/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول